09/02/2014

Взимку азовське море розквітає

Ученимі-експертами, що працюють у південному науковому центрі, з'ясовано, що азовське море цвіте зимовими місяцями. Раніше, кілька років тому, вченими було заявлено факт того, що басейн цього моря завжди замерзає зимовим періодом, наслідком чого є часткове припинення життя в ньому.

Однако не так давно вчений виявив цветеніе азовського моря, що цілком логічно, адже за уявленнями наукового плану, арктичні і антарктичні басейни і повинні цвісти. Ще одним цікавим фактом, затвердженим дослідниками, став розвиток діатомових морських водоростей в зимовий період, тоді як раніше їх вважали рослинами теплолюбними.

Главним науковим співробітником дослідницького центру, кандидатом біологічної науки по імені Галина Ковальова, був даний з цього приводу вичерпний коментар. Вона заявила, що раніше знайдені види водоростей помилково вважалися теплолюбними, тепер же, коли вченими центру встановлений зворотний факт, промашек в складанні висновку з приводу дослідження азовського моря не буде.

Установлена связь между Всемирным потопом и Черным морем

Океанолог из Турции Седа Окай убеждена, что событие описанное в Библии под названием Всемирный потоп – это исторический факт, а Черное море – результат этого природного катаклизма. Среди ученых неоднократно выдвигались гипотезы, предполагающие образование Черного моря около шести-восьми тысяч лет назад в то время, когда таяние ледников мирового океана, подняв уровень Средиземного моря, позволили преодолеть ему природную дамбу, которой был современный Босфор.

Самое мелкое море в мире