06/02/2014

Касатки змогли пережити льодовиковий період

Морскіе тварини - касатки змогли пережити минулий період пікового холоду на землі приблизно 40 тисяч років до сьогоднішнього дня. Ця заява вчора зробили експерти вченої ради одного з британських спеціалізованих інститутів, поділившись нею з журналістами.

Для встановлення цього факту фахівцями було проведено сегментування геномів ссавця, після чого, їм вдалося з'ясувати, що генетична популяція косаток різко знизилася в період настання на землі моторошного холоду. Вченими висунуто припущення, що вижити змогли ті види косаток, які раніше жили поблизу узбережжя південно-африканської республіки.

Вижіванію інших особин цієї породи ссавців могло сприяти тепла течія в Бенгальській затоці. Про решту даних, щодо вижили під час льодовикового періоду косаток, вчені експерти поки нічого не повідомили, додавши тільки, що продовжать дослідження, розпочаті ними раніше з метою точного встановлення фактів про ці млекопітающіх.