25/01/2014

Названо планети, які більш придатні для життя в порівнянні з Землею

Планети, які підходять для існування життя, необов'язково повинні бути схожими на Землю, при цьому умови можуть бути на них навіть комфортніше, вважають вчені.

Прі пошуку придатних для життя планет астрономи намагаються відшукати ті об'єкти, які схожі на Землю, кажуть Рене Хеллер, Університет Макмастера в Гамільтоні, а також Джон Армстронг, Державний університет Вебера в Огдені.

"Однак умови на інших планетах можуть бути найбільш підходящими для розвитку та зародження життя. Крім планет, жилими також можуть бути і супутники ", - говорять автори статті.

Помімо відстані від жілой планети до зірки, маються інші аспекти, які визначають температуру поверхні планети. Наприклад, це приливні сили, які стискають планету і розтягують її, рухалася безпосередньо по витягнутій орбіті. У підсумку, планета значно нагрівається. У вигляді зразка дослідники називають Європу - супутник Юпітера.

Есть також переваги планет, набагато більш масивних, ніж Земля. У них сильне магнітне поле, атмосфера товщі, океани дрібніше, найбільш тривала тектонічна активність. Такого роду планети можна знайти у довгоживучих зірок, більше Сонця, наприклад, помаранчевих карликів, таки як альфа Центавра B. Саме в цій системі звертається планета, маса якої наближена до земної.

Армстронг і Хеллер крім того відзначають наступне - з'явившись одного разу, живі організми сприяють з плином часу поліпшенню умов на будь-якій планеті. Безпосередньо тому автори вважають, що ці планети модно знайти саме у живуть довго зірок, наскільки за розмірами переважаючих наше Солнце.

Некоторая часть людей на планете имеют врожденную антипатию к музыке

Испанскими учеными в области нейробиологических исследований был доказан факт присутствия у некоторых людей врожденной антипатии к музыке, как к искусству. По их утверждению, некоторая часть людей, населяющих нашу планету, не получают даже малейшего удовольствия в процессе прослушивания музыкальных композиций. Установлению этого необычного факта поспособствовало исследование, проведенное испанскими учеными, установившими основополагающей причиной того врожденную патологию, мешающую человеку получать наслаждение от красивой музыки.

Организм человека способен производить анальгетики