09/01/2014

Названі найпопулярніші статті російської Вікіпедії в 2013 році

Русской вікіпедією нещодавно був опублікований список найпопулярніших статей минулого року, до якого увійшло більше 1000 сторінок. Лідируюче місце в списку зайняли статті, присвячені соціальним мережам, що є найпопулярнішими сайтами. Ще, даний рейтинговий список поповнила стаття про сексуальних утіхах, що зайняла 5-у позицію. Як це не парадоксально, але на 11-й позиції рейтингу опинилася стаття про Путіна, а, ось, про письменника на прізвище Пушкін на 24-му, що у багатьох аналітиків викликало подив.

Также свої позиції в рейтингу популярності зайняли статті, присвячені Сталіну (26-е), Гітлеру (40-е) і Петру першому (49-е) місце, відповідно. Не менш часто сучасна молодь читає статті про інших великих людей різного часу і епох, таких як: Алла Пугачова, Катерина друга, Лев Толстой, Іван Грозний і навіть Володимир Високий.

Пользователямі, часто відвідують російську вікіпедію торік, інтерес був виявлений до статті «50 відтінків сірого», присвяченої однойменній книзі. На диво експертів аналітиків, найменше сучасне покоління читає статті про військові конфлікти, абсолютно не проявляючи інтересу до світової історії, а переміщаючи його до чогось вульгарному і вульгарному.

В январе 2016 года мимо Земли пролетит необычная комета Каталина

Комета C/2013 US10 «Каталина» окончила путешествие вокруг Солнца и находится на данный момент на курсе сближения с Землей. К нашей планете она приблизится на 108 млн. км, то есть ее можно будет видеть невооруженным глазом в январе 2016 г. Комету открыли в октябре 2013 г. посредством автоматизированной системы поиска, которая была разработана в условиях проекта под названием Catalina Sky Survey, предусматривающего обзор неба. C/2013 US10

Украинские астрономы предвещают столкновение Земли с астероидом в 2032 году

Астероид размером 400 метров был открыт астрономами Крымской астрофизической обсерватории. Специалисты предполагают, что данное космическое тело может столкнуться в 2032 году с Землей. Сведения представлены Центром малых планет и астероидного подразделения NASA. Как сообщают астрономы, малая планета с индексом 2013 TV135, была замечена на снимках с изображением звездного неба, полученных в Крымской обсерватории 12 октября. После чего открытие подтвердили астрономами из ряда других стран: Италии, Испании, Британии и России.

NASA нацелилось на комету из далекого прошлого