10/12/2013

Вченими знайдете великі запаси прісної води під морським дном.

Австралійскімі вченими недавно було зроблено заяву про існування запасу прісних вод під світовим океаном, нижче дна. Згідно з даними, отриманими в ході досліджень вченими одного з інститутів імені Флиндерса, морське дно приховує під собою понад півмільйона кубометрів прісної води, що має найменший рівень солі.

Об'еми виявлених водних ресурсів в сто разів вище кількості отриманих шляхом вилучення надр прісних вод з початку двадцятого століття. Про це з посиланням на вчених-дослідників заявили австралійські ЗМІ, оприлюднивши заяву головного дослідника Вінсента Посту, який сказав, що це відкриття не просто важливе, а й знакова в світовому розумінні ситуації.

По твердженням вченого, резервуари, що мають запаси прісної води під морським дном не є аномалією, а звичайним випадком, просто раніше про них було менше відомо. Фахівцями також заявлено, що видобуток прісних вод з великих глибин океану обійдеться дешевше методу обробки води на предмет її підготовки до питної рідини. Крім того, вченими було відзначено, що для буріння свердловини на великій глибині потрібно дорогий спецтехніка і нові методи.

Найденная на Марсе вода дает надежду на обнаружение жизни

На прошлой неделе американцы заявили о находке на Марсе. Они нашли воду, по составу ничем не отличающуюся от той, что человек употребляет ежедневно для пресыщения и утоления сильной жажды. Спустя неделю после сенсационного открытия американцы отметили, что обнаружение воды было сделано по вторичным признакам, которые могут оказаться неверными. В ближайшее время ученым предстоит убедиться в составе воды и пригодности для питья

Учеными обнаружен фонтан пара на карликовой планете Церера

В условиях вновь открытой планеты с оригинальным названием Церера ученые обнаружили просто колоссальные запасы воды, имеющей состав, пригодный к питью. На данный момент времени ими установлено, посредством нескольких уникальных расчётов, что каждый малый отрезок времени 60-ти секунд, планетой производится выброс не менее шести литров воды в атмосферу в состоянии пара. Напомним, что для произведения расчётов учеными была применена уникальная технология, о тонкостях которой эксперты не сообщают по понятным причинам.

НАСА занято поисками места для посадки корабля на Марс