22/11/2013

Найбільша космічна структура виявлена ??у Всесвіті

Астрономи виявили у віддаленій частині нашого Всесвіту таку величезну космічну структуру, що світлу необхідно не менше 10 мільярдів років, щоб перетнути її.

Структура, представлена ??у вигляді групи галактик за розмірами перевищує в два рази попереднього рекордсмена - Грамадную групу квазарів - кластер з 73 квазарів, розміром в чотири мільярди світлових років. Нова знахідка також у 6 разів більше, діаметра стіни галактик - Великої стіни Слоуна, складовою 1,4 мільярда світлових років.

Новая група галактик була виявлена ??дослідниками в ході ізученія гамма-всплесков - швидкоплинних спалахів, що несуть велику кількість енергії, утвореної імовірно вибухами масивних зірок.

"Це говорить про те, що десь щось сталося, - вважає астроном з коледжу Чарльстона в Південній Кароліні Джон хакк (Jon Hakkila). - У зв'язку з тим, що більш великі зірки з'являються в областях в цілому з великою кількістю матеріалу, гамма-сплески можуть бути індикатором потужності того чи іншого явища в будь-якому регіоні. Джерело гамма-сплеску для нас як мітка на карті ".

Пріняв до уваги всі можливі похибки обстеження, астрономи помітили в регіоні, розташованому на відстані від землі приблизно на 10 мільярдів світлових років у напрямку таких сузір'їв, як Геркулес та Північна Корона, регіон буяє гамма-сплесками. Аналіз даних про розташування спалахів дозволив вченим оцінити виявлену ними структуру як велетенську з усіх відомих. Діаметр знахідки дорівнює 10 мільярдам світлових років.

"Ця структура, швидше за все, є безліччю скупчень галактик, - Зазначив дослідник з Національного університету державної служби в Будапешті Іштван Хорват (Istvan Horvath).

Последующіе дослідження гамма-сплесків повинні надати більше підтверджень існуванню у Всесвіті дивною структури. Астрономи стверджують, що поки не можуть пояснити утворення настільки великої групи галактік.

Пропали галактики вблизи Млечного Пути