21/11/2013

Вчені визначили походження і вік метеорита з Марокко

В минулому році в найбільшої на Землі пустелі Сахара був знайдений метеорит, який виявився найдавнішим з усіх, що коли-небудь побували в руках вчених, повідомляє британська радіостанція BBC. Вік марсіанського каменю становить, за оцінками експертів, 4,4 мільярда років.

"Відомий як NWA 7533, космічний камінь являє собою фрагмент, що відколовся від поверхні Червоної планети з її південній частині, де в даний час знаходяться безліч кратерів давно вимерлих вулканів, - розповів Мунір Хамаюну, керівник досліджень з американського Університету штату Флорида. - Нарешті до нас у руки потрапили зразки раннього Марса, тепер ми зможемо розкрити його секрети ".

Обнаруженний метеорит, як вважають вчені, покінул Марс, коли вік планети був всього близько 200 млн років. У цей період Марс відрізнявся досить високим рівнем сейсмічної активності.

Пока точно невідомо, коли саме метеорит упав на Землю, будучи викинутим у відкритий космос в результаті гігантського виверження марсіанського вулкана. Це сталося приблизно близько 600 млн років тому.

Метеоріт, як стало відомо, був придбаний в Марокко одним американським ученим у торговців, які спеціалізуються на продажу незвичайних каменів, знайдених в північноафриканській пустине.

Огромный астероид приблизился к Земле на опасное расстояние

Прошлой ночь к поверхности Земли на опасно близкое расстояние приблизился огромных размеров метеорит. Метеорит размером со школьный автобус пролетел вчера недалеко от поверхности Земли. Специалисты НАСА обнаружили метеорит еще 30 января и вели за ним наблюдение. Именно тогда удалось выяснить место, где окажется метеорит возле Земли. Небесное тело максимально приблизилось к Земле в установленные учеными врем

Метеорит, упавший в Марокко, марсианского происхождения

Метеорит, который упал в июле 2011 года неподалеку от марокканского города Тиссинт, состоит их небольших «капсул», содержащих марсианский воздух, предполагают ученые. Сегодня известно около 100 метеоритов марсианского происхождения. Их ценность велика, поскольку они могут свидетельствовать о различных химических и геологических свойствах Марса. Уникальность метеорита из Тиссинта заключается в том, что это пятый по счету марсианский метеорит, падение которого наблюдали с Земли.

Человек погиб в результате падения метеорита впервые за 200 лет