09/08/2013

У Китаї знайдені останки імовірних предків ссавців

Группи китайських вчених відшукали останки тварин хараміід. Однак при аналізі даних знахідок групи фахівців повністю розійшлися в думках, які ставляться до питання - чи можна це тварина вважати хребетним ссавців або ж не можна.

Arboroharamiya жив у Китаї близько 160 млн. років тому. Вивчаючи фаланги пальців, вчені змогли визначити, що тварина жила на деревах. Вивчення щелепи, а також кістки внутрішнього вуха і близько 400 кісток, а також наступне порівняння їх з іншими знахідками наштовхнули експертів на думку, що ці тварини належать безпосередньо до ссавців. Arboroharamiya була всеїдною або харчувалася насінням.

Вторая знахідка була зроблена у Внутрішній Монголії Китаю. Вона належить групі хребетних, яка проживала на цій території близько 165 млн. років тому, а також важила менше 250гр. Тварина Megaconus можна віднести до групи хараміідов, яка вела наземний спосіб життя. Однак після порівняння з іншими знахідками виявилося, що Megaconus не є хараміідой і відносити його до ссавців просто не можна.

Раз'ясненіе питання, чи були ці два тваринам ссавцями, допоможе з'ясувати виключно проведення нового спільного аналізу.

Стоіт нагадати, що найперші наземні хребетні називаються амініоти. До них відносяться хребетні, виключаючи птахів, рептилій, динозаврів, ссавців. Після цього амніоти з часом поділилися на сінапсід і зауропсід. Зауропсід зародили крокодилів, динозаврів і птахів, перші ж вилися предками ссавців.

В Германии учеными обнаружены останки cовременной черепахи

На территории современной Германии учеными было найдено несколько окаменелых останков древней рептилии. По предварительным данным она является прародительницей современного типа черепах. Согласно утверждению, сделанному группой ученых в соответствии с проведенным исследованием, обнаруженные останки относятся к времени триасового периода, существовавшего двести с лишним миллионов лет назад. В своём отчете ученые подчеркнули

В Бразилии обнаружены останки древнейшего динозавра.

Группа инженеров строителей во время закладки фундамента одного из высотных зданий, нашла большое количество останков ранее неизвестного научному миру динозавра. Эта уникальнейшая находка тут же привлекла внимание широкой общественности в научной сфере. Сейчас окаменелые останки динозавра направлены на глубокое исследовательское изучение в одну из крупнейших палеонтологических лабораторий Бразилии. По предварительному заключению

В Китае обнаружены останки первой челюстной рыбы

Останки рыбы, обитавшей в морях Земли около 419 млн лет назад, были обнаружены палеонтологами на территории Китая. Это морское существо можно считать по праву предком челюстных рыб современных видов, а также наземных позвоночных. Сведения представлены в статье, опубликованной в научном издании Nature. Рыбы впервые появились на Земле в кембрийский период – 510 млн лет назад. Челюсти и развитые плавники они приобрели в ходе эволюции уже значительно позже – в начале девона – через 100 млн лет.