09/07/2013

Британські астрономи об'єднали сили для стеження за позаземним життям

Брітанскіе астрономи планують почати пошуки слідів інопланетного життя за допомогою мережі радіотелескопів, які здатні вловлювати сигнали з інших планет.

Задействованние в рамках проекту сім найбільш великих телескопів по всій країні, збираючи дані, повинні будуть відправляти їх для аналізу в Джодреллбенкскую радиообсерватории, расположенноую в графстві Чешир, як повідомляє зарубіжне видання The Guardian.

Етот план висуне Британію на друге місце після США серед центрів пошуку позаземного життя.

Тім О'Брайен, заступник директора обсерваторії в Джодрелл-Бенк у своєму виступі на засіданні Королівського астрономічного товариства 5 липня, пояснив, яким чином мережа радіотелескопів, що отримала назву e-Merlin, здійснюватиме пошуки інопланетян.

«Ми може тепер приймати радіохвилі в широкосмуговому спектрі, що дає нам можливість пошуку сигналів, що виходять від позаземних цивілізацій», - Зазначив О'Брайен.

Ета робота вимагає радіоприймальні пристрої вкрай високої чутливості, здатні вловлювати перспективні сигнали, фільтруючи їх від перешкод, створюваних як телерадіомовленням, так і природними джерелами.

Сеть телескопів e-Merlin, використовуються постійно для вивчення різних екзотіческіх космічних об'ектов: квазарів, пульсарів і вмираючих зірок. Найбільш дешевим способом пошуку сигналів, що виходять з інших планет є уважне вивчення цих даних.

Тем не менше, додаткове фінансування дозволило б астрономам вести цілеспрямований пошук і зокрема приділити увагу певним областям неба, де існують планети, розташовані в зоні населеності конкретних зоряних систем (іншими словами там, де можуть бути придатні для життя умови).

«Якщо запитати астрономів, чи вірять вони в те, що існує позаземне життя, більшість з них скаже« так », - говорить О'Брайен. - Нам поки не відомий характер цього життя, чи прагне налагодити з нами в контакт. Але так як ми збираємо всі ці дані, було б легковажно з нашого боку не займатися пошуком сигналів з інших планет ».

В выходные россияне смогут увидеть парад планет