17/06/2013

Безпрецедентно великий кластер чорних дір виявлений біля центральної частини Андромеди

НАСА виявило безпрецедентно великий кластер чорних дір у нашому найближчому галактичному сусіді, Андромеді.

Косміческой рентгенівською обсерваторією Чандра було виявлено 26 чорних дир.

Каждая з цих чорних дір утворилася після колапсу зірки. У процесі тяжіння матерії пролітають поруч з ними зірок, утворюються рентгенівські промені, які були виявлені обсерваторією Чандра.

Обнаруженіе цих чорних дір стало можливим тільки завдяки цим зіркам, матеріал яких утворює рентгенівське випромінювання при втягуванні в чорну діру. Без цих зірок, не було б випромінювання. "Хоча ми раді виявленню цих черних дир в Андромеда, ми вважаємо, що це тільки верхівка айсберга", - Сказав Робін Барнард з Гарвард-Смітсоніевского центру астрофізики, провідний автор цього дослідження, яке було опубліковано в журналі The Astrophysical Journal. "У більшості чорних дір відсутні близькі компаньйони, тому вони залишаються для нас невидимими".

Еті чорні діри розташовуються неподалік від "центрального балджа", сферичної мережі величезних, старих звезд.

Орігінал (на англ. Мовою): Arstechnica.com