27/05/2013

Слідство радіаційної витоку в Японії - 6 осіб з річною дозою радіації

Сотруднікі японського прискорювального протонного комплексу J-PARC, Ібаракі, в кількості 6 чоловік, отримали дозу опромінення в розмірі 1,7 мілізіверта, передає Агентство з розробки, а також вивченню атомної енергії, тобто центр досліджень, який завідує ядерної лабораторією.

Норма радіаційного опромінення на людину в Японії складає в рік приблизно 1,6 мілізіверта. Для співробітників гранична норма опромінення становить до 50 одиниць.

Інцідент трапився в минулий четвер внаслідок радіаціонной утечкі, що трапилася, коли дослідники опромінювали протонним пучком золоту мішень. Радіація вийшла з будівлі. У момент події в лабораторії було 55 чол. Радіаційний фон склав тоді в ушкодженому приміщенні на один квадратний сантиметр 30 беккерелів, а це дещо вище норми, передавав на офіційному порталі дослідний центр, який відзначає при цьому наступне - рівень радіації за межами комплексу залишається на даний момент в нормі.

Агентство розробки та вивчення атомної енергії передало до Комітету контролю над атомною енергією про подію через півтора дня. У ЗМІ з'явилася до цього інформація, що витоку не сталося за межі даної лабораторії. У суботу працівники представництва визнали - у приміщенні для пониження радіації була включена вентиляція, і в цьому внаслідок радіація потрапила прямо за межі лабораторії. Співробітники лабораторії на цей момент проходять обследованія.

Большой адронный коллайдер - новая элементарная частица на подходе

Большой адронный коллайдер, самый большой в мире разрушитель атомов, в течении следующих нескольких месяцев, может обнаружить новую элементарную частицу, которая станет свидетельством существования неведомой нам ранее природной силы. Исследователи сосредоточились на топ-кварке, самом тяжелом из шести кварков

На Солнце произошла мощнейшая рентгеновская вспышка

Рентгеновская вспышка на Солнце класса мощности X может привести к появлению геомагнитных возмущений на Земле через несколько суток, как сообщили сотрудники Института прикладной геофизики Росгидромета. Представитель ИПГ рассказал, что источником вспышки класса X1.1, которая произошла в 08.26 мск была активная область 1890, представляющая собой группу пятен, расположенную к самому центру солнечного диска. "Нами была зафиксирована быстрая, импульсная вспышка. Протонного шторма, по нашим расчетом, скорее всего, не произойдет.

В Америке создадут мега быстрый суперкомпьютер

Ядерщики США заказали «вычислительную машину», которая сможет перегнать по мощности китайский аппарат Tianhe-2 — рекордсмена среди суперкомпьютеров. Национальное управление по ядерной безопасности США (NNSA) заключило с компанией Cray контракт на создание мощного вычислительного комплекса общей стоимостью $174 млн. Это станет одним из самых крупных и дорогостоящих проектов в истории Cray.