09/05/2013

Загадкове 10-метрове морське чудовисько виявлено на узбережжі Нової Зеландії

Полусгнівшую тушу моторошного морського монстра викинуло на берег у новій Зеландії.

На відео, викладеному Елізабет Енн в сервісі YouTube, показано майже розклалося тіло величезної тварини. Голова його з розкритими щелепами і гострими зубами визирає наполовину з песка.

Большая частина тіла загадкової істоти відсутня.

Странное 10-метрове тварина з'явилася на одному з пляжів Нової Зеландії після сильного шторму.

Место, де було виявлено чудовисько, знаходиться в 200 кілометрах на південь від міста Окленд.

Енн розмістила відеоматеріал в YouTube, додавши до нього наступний опис: «Чи може хто-небудь визначити, що це»?

«Довжина істоти сягає майже 10 метров, але більша його частина постраждала, можливо, в результаті жорстокої сутички».

«Місцеві жителі не можуть сказати, що це може бути, хоча знахідка породила безліч припущень і дискусій».

«Одні вважають, що це морський крокодил, інші - гігантскій угорь, треті вважають, що це дельфін. А деякі навіть побачили в цьому істоті динозавра ».

YY0

Фото з твариною були передані до Департаменту охорони природи Нової Зеландії, і Акваріум Келлі Тарлтон (Kelly Tarlton's Aquarium) для ідентифікації.

Експерт з морських ссавців Антон ван Хелд (Anton van Helden) відхилив всі версії про крокодилів і динозаврів, повідомивши місцевому телеканалу New Zealand's Channel 3, що за своєю будовою це істота, дуже нагадує касатку.

YY0

Води, що оточують острів Фіджі і Затока Достатку є звичним місцем проживання косаток.

Для підтвердження цієї теорії фахівці проведуть додаткове ісследованіе.

Орігінал (на англ. Мовою): Dailymail.co.uk Переклад: М. Гончар