23/04/2008

Менструальна кров - найцінніший джерело стовбурових клітин?

Ісследователі, провідні пошук нових джерел стовбурових клітин для використання в регенеративної медицини, виявили новий потенційно необмежений, завжди доступний і недорогий джерело мультіпотентних стовбурових клітин. Це джерело - менструальна кров.

Стромальние стовбурові клітини - клітини, присутні в сполучних тканинах - були недавно виявлені в ендометріальних тканинах матки. З'ясувалося, що під час щомісячного циклу в менструальної крові присутні клітини (MenSC), володіють регенеративними здібностями і які можна легко зібрати, не завдаючи тим самим шкоду, використовуючи агресивний метод збору таких клітин безпосередньо з тканини матки.

Полученние з менструальної крові стромальние клеткі володіють всіма функціями стовбурових клітин, на зразок здатності до самоомоложенію і мультіпотенціі. Маткові стромальні клітини містять в собі маркери, схожі на маркери стовбурових клітин кісткового мозку, з якого вони частково і відбуваються.

Лабораторние дослідження показали, що клітини здатні видозмінюватися в цілий ряд таких видів як: ліпогенний (утворює жир), хондрогенний (хрящоутворюючі), остеогенних (костеобразующий), ектодермальний, мезодермальні, кардіогенний і нервовий. За оцінками вчених, нові стовбурові клітини на 50 відсотків обганяють по ефективності стовбурові клітини, отримані з людського ембріона або з кісткового мозку.

Ісследователі підкреслили важливість достатку і приспосабливаемости клітин MenSC. Стромальні стовбурові клітини, отримані з менструальної крові, володіють великим потенціалом у регенеративної терапії для безлічі різних органів і тканин.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg.com

Ученые намерены выращивать органы из растений

Исследователям с ученой степенью, возглавляющим отдел биофизических манипуляция института технологических экспериментов, удалось достичь прорыва в области медицины. Используя овощи, ученые вырастили человеческие органы, нормально функционирующие, показавшие отличные результаты при тестах. Еще один успешный эксперимент ученых – выращивание женской матки из фрукта с полностью исключенной целлюлозой.

Специалисты научились лечить псориаз народными средствами