03/03/2013

В Антарктиці виявлено великий метеорит

Бельгійскіе вчені, які працюють на полярній станції під назвою "Принцеса Єлизавета" в рамках проекту SAMBA, метою якого є пошук метеоритів, виявили небесне тіло вагою 18 кілограмів у льодовиковому панцирі Антарктики.

По твердженнями дослідників, йдеться про звичайнісіньку хондр, великих розмірів, знайденому в полярному регіоні, повідомляють місцеві ЗМІ.

"Цей метеоріт для нас досить несподівана знахідка, так як знайти в Антарктиці елементи такого розміру - це неймовірна удача", - заявив Венсан Дебайя, керівник групи вчених з Бельгії.

Международний проект, в якому беруть участь бельгійські вчені, є частиною великомасштабного дослідження, спрямованого на вивчення Сонячної системи, а також феномену освіти Землі.

YY0