17/01/2013

Метеорит «Чорна красуня» визнаний найдавнішим

Найденний в 2011 році метеорит після проведених аналізів оголошений одним з найдавніших марсіанських метеоритів. Такий висновок зробила група з Університету Нью-Мексико. Вік унікального космічного об'єкта склав 2,1 млрд років. Метеорит отримав назву NWA 7034, однак він більше відомий під ім'ям «Чорна красуня». В даний час найстарішим метеоритом вважається AllanHills, який був виявлений в Антарктиді в 1984 році. Його вік становить 4,5 млрд років.

«Чорна красуня» має вагу 320 грам. Він був випадково знайдений бедуїнами в пустине Сахара на території Марокко в 2011 році, а потім його купив американський науковий центр. Це метеорит за своїм складом мав подібні риси із зразками грунту, здобутими марсоходом Curiosity на поверхні Марса. Вік цього каменю робить його другим найстарішим образцом.

Место походження метеоритів на Марсі поки не встановлено. За останніми даними, їх склад не відповідає марсіанської корі. Метеорит NWA 7034 хоч і має подібності з іншими каменями, що прилетіли на Землю з Червоної планети, однак має і багато унікальних характерістік.

Человек погиб в результате падения метеорита впервые за 200 лет