02/02/2013

Щелепи невідомого чудовиська виявлені на дні озера Лабинкир

Погруженіе в крижане озеро Лабинкир, яке знаходиться в Якутії, дозволило російським вченим зробити неймовірне відкриття. За допомогою Телезонд дослідники виявили на дні водойми фрагменти скелета і щелеп величезної тварини.

На дно Лабинкира - одного з найхолодніших озер світу - занурився Дмитро Шиллер, керівник підводного дослідного загону РГТ.

Ето досягнення може бути занесено до Книги світових рекордів Гіннеса, наголошується в повідомленні Російського географічного товариства, оскільки раніше в це озеро ніхто і ніколи не занурювався.

Согласно відомостями учасників експедиції, вони намагаються виконати підводну зйомку дна озера і його тріщин, а також зібрати для аналізу зразки придонної води, флори і фауни.

Шіллеру доставив на поверхню відеозйомку дна, а також зразки рослинності. Всі матеріали, як пояснили в РГТ, незабаром будуть доставлені дослідниками.

Ізвестное своїми географічними аномаліями озеро Лабинкир, глибина якого в тріщині досягає 80 метрів, може бути місцем проживання невідомої істоти, званого місцевими жителями другим лохнеського чудовиськом.

Віктор Твердохлебов, один з дослідників даної місцевості, котория є начальником геологічної партії Східно-Сибірського філії Академії наук СРСР, повідомляв у своїх нотатках, що бачив пливе по Лабинкир невідома тварина, яке нагадувало гігантську рибу.

«Воно рухалося по дузі: спочатку уздовж озера, потім прямо до нас. У міру того, як воно наближалося, дивне заціпеніння, від якого холоне всередині, охоплювало мене. Над водою трохи височіла темно-сіра овальна туша. На її тлі чітко виділялися два симетричних білих плями, схожих на очі, а з тіла стирчало щось подібне палки ... Може бути, плавник? Ми бачили лише невелику частину тварини, але під водою вгадувалося величезне масивне тіло. Перед нами був хижак, без сумніву, один з найсильніших хижаків світу », - писав он.

Самые чистые озера мира. Описание и фото

Самые чистые озера способны привлечь большое количество людей со всего мира. Они являются источником питьевой воды, а также способны защитить от неприятеля. Но ежедневно из-за технического прогресса самые чистые озера мира исчезают и загрязняются. Фабрики и заводы, заправочные станции и автомагистрали, туризм и выброс отходов приводит к тому, что по-настоящему чистое озеро является недостижимым идеалом.

На Марсе обнаружено пересохшее озеро

Во время очередного исследования поверхностности Марса астронавты обнаружили пересохшее озеро. Предварительный анализ высохшей озерной местности показал, что ранее здесь могла быть вода, пригодная для человеческой жизнедеятельности. Размер обнаруженного учеными высохшего озера составляет восемнадцать квадратных миль. Озеро это находится в непосредственной близости к тому месту, где совершил посадку американский марсоход Curiosity

Загадочное ярко-розовое озеро в Сенегале

В Сенегале есть необычное озеро, вода в котором розового цвета. Глядя на него, кажется, что в озеро высыпали не один килограмм марганцовки. Вода в этом уникальном водоеме такая соленая, что выжить здесь способен всего один вид организмов, из-за которого озеро и приобрело такой цвет. Сейчас это называется озером Ретба, а раньше было лагуной. Атлантическим прибоем постепенно намывался песок, и в итоге протока, которая соединяла лагуну и океан, оказалась полностью засыпанной.