20/10/2012

Учені вивчили перші зразки з озера Схід

В цього року російська команда інженерів і дослідників пробурила свердловину в озеро Схід. Це рідке водне озеро покрите товстим шаром арктичного льоду і знаходилося в ізоляції від навколишнього біосфери протягом 15 мільйонів років. Вчені досліджували зразки води на наявність життя - мікробів, на основі яких можна отримати уявлення про те, якого роду створення очікують нас на крижаних супутниках в нашій солнечной сістеме, наприклад, на супутнику Сатурна Європі. На цьому тижні був проведений перший аналіз зразків води з цього озера, який не виявив ознак мікробної життя в озері Схід.

Учение нарахували менше 10 мікроорганізмів на мілілітр, що приблизно відповідає чистій кімнаті. І три з чотирьох виявлених філотіпов відповідають очікуваної домішки занесеної при бурінні, а четвертий залишається невідомим, але також, швидше за все, був занесений разом з мастильними матеріалами.

Учение сподіваються отримати чисті зразки із замерзлого льоду, що утворився в буровой скважіне після зупинки боріння. Це стане можливим тільки в травні 2013 року. Навіть якщо верхній шар озера виявиться порожнім, вчені не втрачають надії на виявлення мікроорганізмів у більш глибоких шарах, або в зразках осаду з дна озера.

Такой результат став великим розчаруванням для тих, хто сподівався, що Схід послужить прикладом тріумфу життя перед лицем суворих умов навколишнього середовища, в цьому ізольованому і суворому місці. Ще більше розчаровані ті, хто сподівався, що обнаруженіе ознак жізні послужить сигналом для космічних агентств до початку пошуку життя в подібних умовах, які існують в нашій сонячній системі, і приведе до інвестицій в космічну галузь. Адже ніхто не хоче витрачати мільярди доларів на відправку робота, який пробурити свердловину на крижаному супутнику і не виявить нічого крім холодної води.

Но надія на виявлення життя в озері Схід все ще не згасає. Адже зразки взяті з поверхневих шарів води, і існує ймовірність виявлення мікроорганізмів у більш глибоких слоях.

Орігінал (на англ. Мовою): Geekosystem. com

Российские учёные отрицают обнаружение жизни в озере Восток

Российские исследователи отказались от своих предыдущих сообщений об обнаружении нового типа бактерий в загадочном подлёдном озере в Антарктиде. Сергей Булат из генетической лаборатории Санкт-Петербургского института ядерной физики заявлял ранее о том, что образцы, добытые из подземного озера в мае 2012 года, содержали бактерию, не имеющую аналогов среди известных науке типов микроорганизмов. Но глава генетической лаборатории этого института заявил в субботу о том, что эта странная форма жизни была искусственно занесена

Самые чистые озера мира. Описание и фото

Самые чистые озера способны привлечь большое количество людей со всего мира. Они являются источником питьевой воды, а также способны защитить от неприятеля. Но ежедневно из-за технического прогресса самые чистые озера мира исчезают и загрязняются. Фабрики и заводы, заправочные станции и автомагистрали, туризм и выброс отходов приводит к тому, что по-настоящему чистое озеро является недостижимым идеалом.

На Марсе обнаружено пересохшее озеро