27/01/2013

Вчені: рано чи пізно Сонце «поглине» Землю

После не відбувся «кінця світу», очікуваного багатьма жителями планети в кінці грудня 2012 року, вчені представили подальший сценарій, за яким розвиватимуться відносини Землі зі светілом.

По відомостями вчених, Сонце поступово притягує до себе нашу планету. Так, колись настане момент, і світило притягне і поглине Землю остаточно.

Согласно явищу, яке в науці називають ефектом Пойнтінга - Робертсона, не тільки наша планета, а й усі небесні тіла «падають» на Сонці, здійснюючи рух по спіралі. І чим менше розмір косміческого тела, тим швидше відповідно станеться в підсумку небезпечне зближення з «жовтим карликом», а також подальше поглинання нашої планети.

Напомнім, що минулого року телеканал ТВК Новости з посиланням на відомості вчених NASA повідомив про можливе настання кінця світу на Землі 22 вересня.

В наукової роботи "Загрози космічної погоди: економічні та соціальні наслідки" говорилося про те, що в зазначений час на Сонці пройде серія спалахів, виділяють величезну кількість газів, які спровокують найпотужніші геомагнітні бурі.

Жітелі всієї планети повинні були побачити північним сяйвом (зазвичай воно доступне лише жителям полярного кола), і як відзначали вчені, відбуватися це повинно було вдень. Після людство мав чекати «салют» спровокований електричними зарядами зі снопом іскор. У наслідок, всього за кілька хвилин на планеті очікувався енергетичний параліч. Без електроенергії, згідно зі сценарієм, мали залишитися мільйони жителів планети.

Уникальный снимок Земли на фоне лунного горизонта опубликовало НАСА