18/01/2013

У Лондоні відбулася 13-а щорічна акція «Геть штани»!

Все почалося з зухвалою витівки декількох жартівників з Нью-Йорка, які вирішили розвеселити пасажирів метро, ??яка потім переросла в акцію світового масштабу.

Несмотря на зимовий холод сотні шукачів гострих відчуттів і необичних развлеченій об'єдналися для участі в 13-ій щорічній акції "Поїздка в метро без штанів 2013 ", яка пройшла нещодавно в Лондоні і в багатьох інших країнах світу.

Суть дій полягає в тому, щоб увійти в метро без штанів, намагаючись зберігати як можна довше зовнішній спокій і байдужість у відповідь на здивовані і обурені погляди оточуючих. Всі учасники події одягнені в зимовий одяг - шарфи, шапки, куртки, чоботи - все, крім штанів! При цьому вони ведуть себе так, як ніби не знають один одного.

Шутнікі сідають у вагон метро по одному протягом 7 зупинок, і якщо хто-небудь з пасажирів задає їм запитання або робить зауваження з приводу відсутності на них штанів, вони відповідають, що просто забув їх надіти.

На 8 зупинці заходить останній учасник з великим речовим мішком, з якого він дістає штани, викликаючи тим самим подив у спостерігають.

Едінственний разу акція була перервана в 2006 році, коли 8 учасників були затримані співробітниками поліції Нью-Йорка. Проте суд ухвалив, що знаходження громадян у метро без штанів не неприємно законам, і молоді люди були відпущені на свободу.

С тих пір щорічна подія досягло практично світового масштабу: все більше і більше людей різних країн бажають взяти в ньому участь.

В минулому році проїхати в метро без штанів виявили бажання десятки тисяч людей з 59 міст і 27 країн по всьому світу. Тільки в Лондоні в акції взяли участь більше 150 человек.

В цьому році акція також пройшла в Софії, Стокгольмі, Берліні та Пекіні.

Геть штани

акція в лондоні

Акція у Лондоні геть штани

голі в метро

Орігінал на (англ. мовою) Dailymail.co.uk Переклад: М.Гончар

Предстоящей ночью над землей пронесется 30-ти метровый метеорит

Согласно данным экспертов, работающих в штате международного центра исследований космоса, предстоящей ночью, то есть с 5-го на 6-е число, над нашей планетой пролетит метеорит, размером тридцать метро. По предварительной информации, полученной исследователями, этот космический объект соответствует стандарту, не представляющему собой опасности для планеты. Также предварительно собранные данные сообщают, что летящий метеорит имеет массу, равную в колеблющихся пределах от десяти до пятнадцати тысяч тонн. Если провести аналогию с реальным миром, зарегистрированное

Обнаружены 20 000 останков самой крупной катастрофы на Земле

Невероятные находки, количеством в 20 000 окаменелостей, включая растения, плотоядные рыбы и больших рептилий, были обнаружены на склоне горы в Люопинге, на юго-западе Китая. Как оказалось, это останки древней морской экосистемы, которая прекратила свое существование из-за самого разрушительного случая массового вымирания за всю историю Земли.

В Китае сильные ливни унесли жизни 14 человек

Число погибших в результате сильнейших гроз и ливней, обрушившихся на север и юго-запад Китая, достигло 14 человек, как сообщило агентство "Синьхуа". Дождь, начавшийся рано утром в субботу, продолжался почти целые сутки. Подобных осадков в столице не наблюдалось уже 40 лет, как отмечают местные СМИ. Всего по городу выпало 212 миллиметров осадков, самый высокий уровень – 460 миллиметров – был зафиксирован в пригороде Фаншань, как передает информационное агентство Reuters.