19/12/2012

Кладовище інопланетян виявлено в Мексиці

Мексіканскіе археологи знайшли цікаве поховання поблизу села Онавас, розташованої на заході країни в штаті Сонора. У загальній могилі, якій, за оцінками, фахівців близько 1000 років, були виявлені останки 25 людей. Майже у половини з них сильно деформовані черепа, що робить їх більше схожий не на людей, а на інопланетян, пише Daily Mail. У багатьох скелетів також виявилися сильно пошкоджені зуби.

Археологі відзначають, що нічого подібного раніше не бачили ні в цій місцевості, ні в інших регіонах проживання в давнину мезоамериканских народів. «У мезоамериканских культурі деформація черепа, швидше за все, використовувалася як розпізнавального зовнішнього ознаки представників різних соціальних груп, а також у ритуальних цілях », - Припустила Христина Гарсия Морено, директор науково-дослідного проекту.

Что стосується пошкоджень зубів, то вони були умисно зроблені ще за життя покійних, в підлітковому віці, відповідно до теорії. «Ці ушкодження вважалися як обряд посвячення, який виконувався, коли померлі були підлітками», - пояснила Морено. Ще у одного з похованих, як повідомляють археологи, кістки, що знаходяться на рівні живота, були деформовані, нагадуючи за формою панцира черепахи. Цьому поки вчені пояснення не нашлі.

Археолог розповіла, що могильники подібного роду ніколи раніше не знаходили ні в Мексиці, ні на південному заході США. Згідно з деякими історичними джерелами, місцевість, де виявили могильник, повинна було належати індіанцям з племені пімас, як зазначила Морено.

Крепкие лица мужчин сформировались для драк

В знаменитом издании Biological Reviews появилась сообщение о том, что ученые выдвинули новую теорию, объясняющую наличие у мужчин более крепких лиц. Ученые провели исследование останков австралопитеков, которые считаются основными предками «человека разумного». В найденных останках обнаружили прочные лицевые кости. Долгое время ученые считали, что прочные кости лицевой части черепа сформировались в связи с употреблением

Трепанация в древности проводилась не только для лечения

Трепанация черепа – одна из сложнейших хирургических операций, которые проводятся сегодня. В то же время это одна из самых древних врачебных практик. В разных уголках Земли археологи находят черепа возрастом 5-7 тыс. лет с отверстиями от инструмента. С какой целью люди глубокой древности применяли данную операцию? Ответ дают научные сотрудники Института археологии РАН и члены международной археологической экспедиции.

Современные люди поселились в Юго-Восточной Азии 60 тысяч лет назад

Антропологи Иллинойского университета (США) нашли на севере Лаоса в Урбана-Шампейн останки кроманьонцев, древнейших Homo sapiens, когда-либо найденых на територии Юго-Восточной Азии. Антропография находки была опубликована журналом Proceedings of the National Academy of Sciences. Останки были найдены на вершине горы Паханг в пещере Тампалинг, на глубине около 2 метров. В отложениях периода плейтоценовой эры антропологи нашли части черепа и верхнею челюсть принадлежавших человеку современного вида.