05/09/2012

В Іспанії відкрився готель для кіноманів

На північному сході Іспанії в околицях найбільшого міста Галісії Луго в маленькому селі відкрилася незвичайна готель Hotel Mi Norte, кожен номер якої оформлений у стилі різних кінострічок. У туристів, що приїжджають в ці краї, є можливість замовити проживання в кімнаті з героями свого улюбленого фільму.

Можно переночувати вномере, присвяченому тематиці легендарної шпигунської саги про Джеймса Бонда або поселитися в кімнаті, оформленої в дусі «Сніданку у Тіффані». Є номер, який до дрібниць нагадує кімнату героїні французької романтичної комедії «Амелі».

Всего в готелі є десять кімнат, і всі вони присвячені якомусь легендарного фільму. Гостей чекає номер, присвячений фільму «Манхеттен», є кімната для шанувальників «Ромео і Джульєтти». В інших номерах можуть розташовуватися ті, хто любить фільми «З Африки», «Коханець», «Три кольори: синій» і «Все про мою матір».

Владеліца цього готелю Христина Торвісо задумала перебудувати батьківський будинок, який дістався їй у спадок, ще вісім років тому. Кілька років наполегливої ??праці перетворили старий ветхий будинок в сучасний тематичний готель. Кіно-готель знаходиться в курортному місці, тому ніколи не має проблем із заповнюваністю. Відвідувачі нерідко шикуються в чергу, щоб побувати в цьому незвичайному месте.

По матеріалами: Umerlakorova.ru

Космический отель откроется в 2016 году

Российская компания Orbital Technologies разрабатывает коммерческую космическую станцию, которая станет орбитальным отелем на высоте 350 км над Землей. Этот невероятный отель потребует от своих посетителей изрядно раскошелиться. Цена только доставки на станцию будет составлять 800 тысяч долларов, и еще 160 000 долларов придется отдать за пять дней пребывания на космической станции. Эта станция будет спроектирована для обеспечения комфорта, в отличие от научно-ориентированной Международной космической станции.

Копи царя Соломона раскопали в Израиле

Копи легендарного царя Соломона были найдены в Долине Тимна археологами из Тель-Авивского университета. Прежде ученые предполагали, что именно египтяне освоили в этой местности медные рудники. Тем не менее, новые находки и археологические открытия позволили точно установить, что копи появились именно в эпоху правления Соломона. Из-под холма Рабов исследователи откапали оборудование, предназначенное для выплавки меди, различную утварь и украшения, изготовленные в XI веке до нашей эры.

Раскрыта личность Джека Потрошителя