08/02/2012

Вчені добурілі до озера Схід

Через 30 років після початку бурильних робіт, вченим вдалося пробитися через 4-х кілометровий шар льоду і дістатися до унікального підлідного озера. Дослідники мають намір розкрити секрети, які це озеро зберігає на протязі ось вже 20 мільйонів років, включаючи невідомі раніше форми життя.

Ето озеро стало одним з найбільших відкриттів сучасної географії. Бурильні роботи на таких глибинах можуть піднести несподівані сюрпризи. Ніколи ще в ході геологічних робіт не були задіяні технології такого високого рівня.

Россійскій вчений, який виявив місце розташування озера, помер всього за шість місяців до контакту з поверхнею озера. Тепер весь світ завмер в очікуванні інформації, яку озеро Схід може повідати про очікують нас змінах клімату.

"У неділю вчені на полярной станції Восток досягли поверхні підлідного озера на глибині 3768 метров", - повідомив неназваний російський учений.

Озеро Схід представляє собою унікальную закриту екосістему, зачаїлася під шаром льоду товщиною в чотири кілометри. Ця вода перебувала в ізоляції від атмосфери і, відповідно, від будь-яких контактів із зовнішнім світом, задовго до появи на Землі людини. Ключове питання для вчених: чи можуть в озері мешкати небудь форми життя?

Еслі примітивні бактерії або навіть більш складні форми життя будуть виявлені в цьому озері, то це може призвести до перегляду наших теорій про минуле планети.

В 1998 роботи довелося припинити через побоювання викликати забруднення озера.

Необходімие технології були розроблені в 2003 році в Санкт-Петербурзі і після проведення тестів, роботи були продовжені в 2005 році.

Температура на станції досягає -66 градусів за Цельсієм. Саме тут, 21 липня 1983, була зареєстрована найнижча температура на Землі, -89,2 градусів за Цельсію.

Орігінал (на англ. Мовою): Rt

Самые чистые озера мира. Описание и фото

Самые чистые озера способны привлечь большое количество людей со всего мира. Они являются источником питьевой воды, а также способны защитить от неприятеля. Но ежедневно из-за технического прогресса самые чистые озера мира исчезают и загрязняются. Фабрики и заводы, заправочные станции и автомагистрали, туризм и выброс отходов приводит к тому, что по-настоящему чистое озеро является недостижимым идеалом.

На Марсе обнаружено пересохшее озеро

Во время очередного исследования поверхностности Марса астронавты обнаружили пересохшее озеро. Предварительный анализ высохшей озерной местности показал, что ранее здесь могла быть вода, пригодная для человеческой жизнедеятельности. Размер обнаруженного учеными высохшего озера составляет восемнадцать квадратных миль. Озеро это находится в непосредственной близости к тому месту, где совершил посадку американский марсоход Curiosity

Загадочное ярко-розовое озеро в Сенегале

В Сенегале есть необычное озеро, вода в котором розового цвета. Глядя на него, кажется, что в озеро высыпали не один килограмм марганцовки. Вода в этом уникальном водоеме такая соленая, что выжить здесь способен всего один вид организмов, из-за которого озеро и приобрело такой цвет. Сейчас это называется озером Ретба, а раньше было лагуной. Атлантическим прибоем постепенно намывался песок, и в итоге протока, которая соединяла лагуну и океан, оказалась полностью засыпанной.