31/01/2012

Росія почала переговори про створення місячної бази

Россійское космічне агентство (Роскосмос) почав переговори з Європою і США щодо створення дослідницької населеної місячної бази.

Руководітель агентства, Володимир Поповкін, звернувся до НАСА і Європейському космічному агентству з пропозицією щодо створення постійного місця перебування на Місяці. "Ми не бажаємо просто ступити на Місяць", - сказав Поповкін на радіо Вести ФМ. "Сьогодні нам відомо достатньо про неї, ми знаємо про воду на її полюсах і обговорюємо, як почати дослідження (Місяця) з НАСА і Європейським космічним агентством".

Но це ще не все. Один гігантський стрибок для людства часто починається з одного або двох невеликих кроків. У даному випадку, Росія планує виробити два безпілотні запуску на Місяць протягом наступних 8 років. Як повідомив Поповкін, планується або створити стаціонарну базу на місячній поверхні, або створити робочу лабораторію на місячній орбіті.

Не поспішайте відмахуватися від цих заяв під приводом недавньої череди невезіння в області російських космічних місій, з яких особливо варто відзначити Фобос-грунт, який впав на Землю після виникнення несправності.

Давайте звернемо увагу на позитивні моменти вітчизняної космічної програми, серед яких можна згадати дослідні місячні місії "Луна", в ході яких вдалося багато чого досягти. У ході цієї програми вперше був посаджений космічний корабель на Місяць, була зроблена перша фотографія зворотної сторони нашого супутника, вперше були отримані панорамні фото крупним планом безпосередньо з поверхні, було запущено перший штучний супутник місяця, перший успішний місяцехід, вперше повернутий зразок місячної почви.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg