17/03/2011

Великий адронний колайдер може виявитися першою машиною часу

Еслі остання теорія Тома Вейлера і Чувши Ман Хо вірна, то Великий адронний коллайдер (ВАК) - найбільший у світі прискорювач частинок, який з минулого року функціонує на постійній основі, є першою машиною, здатною відправляти матерію назад у часі.

"Це досить смілива теорія", - зазначив Вейлер, професор фізики в університеті Вандербілта, - "Але вона не порушує законів фізики чи експериментальних обмежень".

Одной з головних завдань, що стоять перед коллайдером, є виявлення невловимого бозона Хіггса: частки, яка, як сподіваються фізики, пояснить чому такі частинки як протони, нейтрони і електрони мають масою. У разі, якщо коллайдер створить хіггсовий бозон, то вчені пророкують, що разом з ним виникне ще одна частинка, під назвою хіггсовий сінглет.

Согласно теорії Вейлера і Хо, ці синглет повинні потрапляти в додатковий, п'яте вимірювання, де вони можуть переміщатися вперед або назад в часі і з'являтися в минулому або майбутньому.

"Одним з плюсів такого підходу до подорожей у часі, є те, що він дозволяє уникати всіх нерозв'язних парадоксів", - сказав Вейлер. "Оскільки переміщення в часі можливо тільки для цих часток, то людина не зможе повернутися в минуле і вбити своїх батьків ще до того, як народиться сам, наприклад. У той же час, якщо вчені зможуть контролювати виникнення хіггсових синглетів, то вони зможуть посилати повідомлення в минуле або майбутнє ".

Еслі вчені почнуть спостерігати спонтанне виникнення і зникнення хіггсових синглетів, то це послужить підтвердженням теорії. Вейлер і Хо вважають, що це будуть частинки, які подорожують в минуле, щоб з'явитися ще до того, як вони були створені.

Ета теорія заснована на "теорії всього" або М-теорії.

Вейлер став замислюватися про переміщення в часі шість років тому, коли намагався знайти пояснення аномальної поведінки нейтрино в ході декількох експериментів. Нейтрино прозвали примарною часткою, тому що вони дуже рідко вступають у взаємодію з іншого матерією. Наприклад, кожну секунду через наше тіло проходить трильйони нейтрино, але ми їх навіть не замечаем.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg

Употребление сахара поможет похудеть

Специалисты из Великобритании сделали вывод, что люди, которые склонные к ожирению, могут сбросить избыточный вес разительно быстрее посредством физических упражнений вместе с питанием, в которое входит сахароза. Чтобы эксперимент состоялся, ученые собрали 69 женщин, страдающих от лишнего веса. В течение двенадцати недель они следовали советам медиков. Рацион респондентов основывался непосредственно на обезжиренных продуктах

Российскими космонавтами побит рекорд нахождения в космосе.

Не так давно российскими космонавтами, Олегом Котовым и Сергеем Рязанским был побит рекорд по пребыванию в космическом пространстве на протяжении восьми часов и семи минут. Об этом со ссылкой на официальные данные, сообщили российские средства массовой информации, отметив, что космонавты вышли в пространство в 17:00 по времени Москвы, а закончили свое пребывание к часу ночи. В ходе выхода космонавтами был демонтирован моноблок «Всплеск», который использовался для анализа сейсмологического эффекта энергетических частиц в околоземной сфере