13/02/2011

Ультрашвидкі квантові комп'ютери вже ближче

Учение з Оксфордського університету здійснили значний крок вперед у галузі створення ультрашвидкий квантового комп'ютера. Вони першими успішно згенерували з кремнію 10 мільярдів біт, що у стані квантової сцепленности. Зчепленість - це ключовий елемент, який робить квантові комп'ютери набагато більш потужними, порівняно зі звичайними.

Ісследователі використовували сильні магнітні поля і низькі температури, щоб справити зчепленість між електроном і ядром атома фосфору, вбудованого в кристал очищеного кремнію. Електрон і ядро ??поводяться подібно крихітному магніту або 'спину', кожен з яких представляє з себе біт квантової інформації.

Международная команда з Великобританії, Японії, Канади та Німеччини, повідомила про своє досягнення в журналі Nature.

'Ключевим елементом у генерації сцепленности, є синхронізація спинив за допомогою високих магнітних полів і низьких температур ', - заявила Стефані Сіммонс, з департаменту матеріалів Оксфордського університету, автор статті. 'Коли це було досягнуто, спини можна змусити взаємодіяти один з одним, використовуючи чітко виміряні надвисокочастотні і високочастотні імпульси, щоб створити зчепленість, а потім довести її наявність '.

'Созданіе 10 мільярдів зчеплених пар в кремнії з такою високою точністю, є важливим кроком вперед для нас ', - заявив Джон Мортон, з Оксфордського університету, який очолював команду. 'Тепер перед нами стоїть завдання з'єднати ці пари разом, щоб створити масштабований квантовий комп'ютер в кремнії'.

Квантовая зчепленість була визнана сучасними вченими ключовим елементом для створення нових технологій на основі квантових властивостей. Знаменита фраза Ейнштейна про "лякаючому взаємодію на відстані", - належить до двох зчепленим об'єктам, коли неможливо описати один не описавши інший, а вимір одного об'єкта дає інформацію про інше, навіть якщо вони знаходяться на відстані тисяч кілометров.

Орігінал (на англ. Мовою): Sciencedaily

Землетрясения магнитудой 5,4 произошло в Индонезии

Сильное землетрясение интенсивностью 5,4 бала стало причиной серьезных повреждений более 1500 жилых домов на западном побережье острова Ломбок в Индонезии. От стихии, которая произошла накануне, пострадали 24 человека, сообщает в воскресенье индонезийское информационное агентство Антара. Эпицентром подземных толчков, которые ощущались даже на Бали, (остров отделен от Ломбока только узким проливом), находился на расстоянии порядка десяти километров к юго-западу от Матарам – столицы провинции Западная Нуса-Тенгара.

Ученые выяснили секрет образования капель дождя

Вчера в одном из американских издательств появилась необычная статья о работе группы ученых, главной задачей которых было определение процесса формирования капель дождя. Специалистами экспертного совета, которыми и было начато исследование, составлено заключение, что весь процесс формирования дождевых капель составляет не более десяти минут, но никак не дней, как до этого ошибочно полагали ученые в области физики.

Новый вид динозавра нашли ученые из Томска