23/10/2010

Собаки дізнаються свого власника по обличчю

Учение нещодавно довели, наскільки для собак важливо бачити обличчя свого власника для того, щоб дізнаватися його. Дослідники також пояснили, чому собаки воліють дивитися пильно на своїх власників та що допомагає їм слідувати за ними, а не за незнайомими людьми.

В журналі Animal Behaviour, науково-дослідна група описала, як собакам важко впізнати свого "кращого друга", коли людина закриває своє обличчя. Аналіз проливає світло на те, як тисячі років приручення і одомашнення собак вплинули на їх поведінку.

Паоло Монгілло (Paolo Mongillo) з Падуанського Університету в Італії провів незвичайний аналіз. Він пояснив те, що багато дослідників не раз намагалися пояснити: як собаки взаємодіють з людьми, здатність тварин сконцентруватися на одній людині, вважаючи за краще його іншому, або просто наскільки собака здатна розпізнати свого власника.

Группа вчених Д-р Монгілло винайшла експеримент, з метою виявити це. "Ми поместілі собаку в порожню кімнату, і попросили її власника і людини незнайомого собаці пройтися кілька разів по кімнаті" - пояснював учений. "Люди переміщалися в протилежних напрямках і, таким чином, проходили багато раз перед собакою, і це дозволило нам помітити, як довго собака дивилася на одного і на іншу людину ". Науково-дослідна група потім попросила людей, покинути кімнату через два різних виходу і дозволила собаці підійти до однієї з дверей.

"Найбільше часу собаки пильно дивилися на своїх власників, потім чекали біля дверей, в яку вийшов власник" - сказав Д-р Монгілло.

Он назвав це "очікуваним" результатом, але раніше ніхто не проводив подібних експериментів.

"Якщо вам доводилося спостерігати за собакою небудь у місті, в натовпі або в переповненому людьми просторі, ви могли помітити, як тварина уважно стежить за своїм господарем "- зазначив Д-р Монгілло.

Во другій частині експерименту, вчені попросили людей закрити свої обличчя, і далі учасники вже ходили по кімнаті з паперовими пакетами на їхніх головах. Протягом цієї фази аналізу, собаки виявляли значно менше уваги до своїх власників. Це показало наскільки важливо для тварин бачити людські обличчя для впізнання.

Дікіе вуличні собаки покладаються на знаки тіла або рівняються на поведінку інших тварин з їх суспільних груп при пізнанні, але дослідження показують, що домашні собаки настільки долучилися до людського суспільства, що навіть знайшли здатність розуміти деякі вирази обличчя людини.

Ісследованія генетичних відмінностей між собаками і їх предками вовками припускають той факт, що собаки перші були приручені 15000-40000 років тому.

В тому ж аналізі, група вчених досліджувала ефекти старіння на увагу собак. Вони виявили, що "старі" собаки, семи років і старше, менш здатні сфокусувати увагу на свого власника, а також були більш схили помилятися у виборі двері, за якої знаходився власник.

"Це також є порівняльним дослідженням, що демонструє факт, що собаче старіння подібно до людського старіння тісно пов'язане з розумовими порушеннями "- уклав Д-р Монгілло.

Так вивчення процесів старіння на собаках могло б допомогти в дослідженнях старіння і вікових хвороб людини. Гарячі новості науки і технікі, тільки з перших рук.

Вынюхивать рак молочных желез научили ученые собак

Онкологи в результате много численных исследований утверждают, что раковые клетки груди обладают специфическим запахом, который могут уловить собаки. В результате было проведено исследование. Совместно с кинологами двух немецких овчарок шесть месяцев обучали различать запах рака. Женщины участвующие в испытании, прикладывали бинты к груди, и после этого собаки должны были найти участниц с этим страшным недугом.

Ученые узнали, что произойдет с собакой на Марсе

Ученые в исследовании марса утверждают, что жизнь на Марсе очень изменит первых переселенцев. Как правило первыми жителями планеты Марс будут собаки. Заглянув в истории космонавтики и покорения космоса, мы видим что первыми космонавтами были наши четвероногие друзья. Много собак погибло после путешествия в космос, но есть и выжившие. Которые выдержали это не легкое испытание и в последствии уже на земле произвели здоровое потомство.

В каком цвете видят мир животные