06/12/2007

Новий паливний елемент на користь навколишньому середовищі

Группа вчених з Пенсільванії розробила паливний елемент, який працює на промислових відходах з вугільних шахт і залізних рудників. Цей елемент, що поглинає отруйні речовини, здатний виробляти електрику, рятуючи, таким чином, навколишнє середовище від подальшого забруднення.

Пока створена опитная модель, випробування якої успішно пройшли в лабораторних умовах. Відведення кислих вод із шахт і копалень є серйозною проблемою для навколишнього середовища. Дренаж відходів згубно впливає на що знаходиться поблизу рослинність і тварин, а також загрожує зараженням запасів питної води. Основний шкоду приносить висока кислотність води і істотна концентрація металів, зокрема - заліза.

Кроме того, на очищення кислих вод потрібно дуже багато часу і коштів, не кажучи вже про те, що самій природі треба докласти масу зусиль на знешкодження відходів, якими її щедро обдаровує людей.

Спеціально для боротьби з подібного роду забрудненнями вчені розробили новий тип фільтра-генератора, основою для якого послужили мікробіологічні паливні елементи, здатні виробляти електрику зі стічних вод.

Ісследователі підготували розчин, за складом ідентичний тому, що виливається з шахт і копалень. Далі вони показали на досвіді, що розроблене новий пристрій здатний ефективно виділяти з розчину залізо, одночасно генеруючи електричний струм у кількості, що не поступається традиційним мікробіологічними паливним елементам.

Теперь вченим належить поліпшити характеристики нового паливного елемента, щоб його можна було застосовувати в промислових масштабах. Для цього необхідно збільшити потужність одержуваного електрики, а так само кількість заліза, що виділяється із стічних вод. До речі, виділене в процесі роботи паливного елемента залізо можна буде використовувати як пігмент при виробництві фарб або використовувати в інших цілях. Ми розповімо вам інтересние новості з перших уст.

Орігінал (на англ. Мовою): Sciencedaily.com