04/03/2014

На території Колими в стародавній мерзлоті знайдено унікальний вірус

Россійскімі біологами, що працюють в колективі з французькими експертами цього напрямку, недавно був виявлений величезний за всю історію вірус, жив в умовах страшної сибірської зими, де переважає практично вічна мерзлота.

Етой унікальною знахідкою експерти вирішили поділитися з журналістами найбільшого світового видавництва, розповівши, що обнаруженний ними вірус має вік, не менш тридцяти тисяч років. Популяризацію цього вірусу забезпечує розвиток амеби, яка за звичаєм є не сприйнятливою до заражень.

Согласно даними, отриманим по ходу проведення дослідження, гігантських розмірів вірус вже класифікований як амебний і йому навіть присвоєно відповідне найменування «Pithovirus sibericum», укупі зі здатністю до виживання в неймовірно складних умовах при мінімальній температурі. Також вчені підтвердили факт, що затверджений вірус може вбудовуватися у вже існуючу на землі екосистему, у зв'язку з чим, на даний момент ведеться підготовка до нових ісследованіям.

Ученые воскресят доисторический вирус, найденный в сибирской вечной мерзлоте