29/12/2013

Вчені заявили, що передача повідомлень тепер буде можливо за допомогою горілки

Канадскімі вченими, що працюють в колективі з колегами із Британії, при застосуванні горілки змогли передати текстову інформацію на відстань, рівне кільком метрам. В основі цього незвичайного експерименту лежить природний метод передачі інформації між комахами. Як, виявилося, передавати дані на великі дистанції можна за рахунок горілки, що підтвердилося рядом досліджень.

Для передачі повідомлення на приймаючий апарат, встановлений на дуже великій відстані від сенсора, повітря піддали дії спирту методом двійкового кодування з випусканням пари в одиничному еквіваленті. За твердженням вчених цей метод не є унікальним. Точно таким же методом жовтня обмінюються даними в природі, використовуючи феромони на молекулярному комунікаційному рівні.

Однако, як вважають вчені, цей спосіб передачі інформаціі не знайде широкого застосування, але, можливо, в певних сферах і буде використаний. Стрімко розвиваються методи, зокрема, нано технології в галузі медицини, скоро нададуть можливість здійснення доставки лікарської речовини до уражених клітин спеціальними роботами, імплантованими в організм, але це вже зовсім інша історія.

Ученые намерены справиться с хакерами методом квантовой физики