11/12/2013

Астрономи виявили нову галактику

Учение заявляють, що багаторічні спостереження за діяльністю великих "зоряних ясел" зароджуються в галактиці показали, що такі зірки починають своє життя тільки у випадку, вони знаходяться в оточенні особливої ??"водневого туману", який стискає газ всередині вогнищ зореутворення.

Амеріканскім вченим за допомогою параболічного радіотелескопа Грін-Бенк вдалося розглянути в міліметровому діапазоні галактику M82.

Учение відзначають, що ця галактика розташовується в 12 млн. світлових років від нашої планети. За галактичним мірками вона вважається молодою, в ній протікає активний процес зародження зірок. Фахівці також кажуть, що порівняно з Чумацьким шляхом, поява нових зірок в M82 протікає в тисячі разів швидше.

Кроме того, вченим вдалося розгледіти щільні хмари молекулярного газу. Нова галактика є звичайним представником молодих галактик. Тривалі спостереження допомогли фахівцям отримати високоякісні фото і вивчити характеристики понад півтори тисячі хмар нейтрального газу. Після того як вчені склали карту "зоряних ясел", вони помітили один незвичайний факт - практично половина водню, перебувала за межами цих хмар, хоча повинна була знаходитися всередині них.

Как стверджують вчені, виявлені ними скупчення газу, звані "водневим туманом", є джерелом формування нових зірок. Туман стискає хмари нейтрального газу, завдяки чому їм вдається досягти високої щільності, яка необхідна для зародження зірок.

Астрономи поки не зовсім розуміють, як саме даний газ концентрується при народженні зірок. У недалекому майбутньому вони планують вивчити, яким чином це міжзоряний речовина концентрується на момент звездообразованій.

Астрономы получили изображение необычной галактики