16/11/2013

«Російський Стоунхендж» виявлений на півдні Кузбасу

Конструкція, складається з нагромаджених один на одного кам'яних блоків прямокутної форми була виявлена ??в ході геологічної експедиції на півдні Кемеровської області в Гірської Шорії.

По словами Євгена Вертман, голови Томського відділення Російського географічного товариства, це будова віком понад 100 000 років було створено людиною. Вчені порівняли його з усіма відомим Стоунхенджем і стародавніми пірамідами в Гізі.

Висота «стіни», за попередніми оцінками фахівців, становить майже 40 метрів в той час, як протяжність - приблизно 200 метрів. Довжина блоків, з яких побудовано древнее сооруженіе, досягає 20 м, а їх висота - близько 5-7 м. Маса кожного блоку більше 1000 тонн. Деякі прямокутні блоки розкидані хаотично по схилах гір, розташованих в околиці.

Учение висунули дві версії походження цього "російського Стоунхенджа". Згідно з першою, конструкція могла бути зведена древньою цивілізацією, яка володіла недоступними сьогодні технологіями. Тому як фахівці поки не можуть зрозуміти, яким чином брили були підняті на висоту більше тисячі метрів.

Согласно другої версії вчених, знайдені кам'яні будівлі були сформовані в результаті геологічних процесів, зокрема сильним вивітрюванням скель У першій експедиції взяли участь представники різних регіонів Сибіру і Далекого Сходу. У наступному ж році вчені планують знову відправитися в Шорію але, вже зі спеціальною апаратурою, яка дозволить їм докладніше вивчити местность.

«Стоунхендж» на Марсе попал на видео NASA