11/11/2013

У Монголії виявили поселення незвичайних динозаврів

Палеонтологі з Японії виявили в пустелі Гобі в Монголії поселення динозаврів незвичайного виду - терізінозавр. Знахідка вказує на те, що стародавні істоти невеликих розмірів були соціальними тваринами.

Обітавшіе приблизно 70 мільйонів років тому терізінозавр відрізнялися незвичайною зовнішністю: об'ємні, круглі тіла, довга шия, приземкуваті ноги, маленька голова, що нагадує голову черепахи.

І хоча належали вони до групи м'ясоїдних тероподів, до якої також входіт король хіщніков - тиранозавр, терізінозавр були травоїдними тваринами.

Еще однією особливістю їх зовнішнього вигляду були величезні кігті на кожному з трьох пальців передніх кінцівок. Поки вчені не можуть точно визначити призначення кігтів: можливо, вони використовувалися для притягання гілок з листям до рота або ж для того, щоб нашкребти-якої рослинний матеріал (спосіб живлення сучасних бамбукових панд).

"Ця знахідка для нас стала великою несподіванкою, оскільки останки цього виду майже не збереглися. Увечері, коли вже сідало сонце, гід нам вказав на окам'янілу яєчну шкаралупу, через деякий час прямо поруч з місцем паркування нашого автомобіля нам вдалося виявити гніздо ", - повідомив Есіцугу Кобаясі, один з дослідників з університету Хоккайдо.

Позже палеонтологи виявили ще чотири гнізда. А через рік вони розкопали 17 кладок, в яких знаходилося в цілому 75 яіц.

Названа самая длинная смертная казнь

Шведский монарх по имени Густав III, который правил в 18 веке, безоговорочно верил, что такие напитки, как кофе и чай, вредны человеческому организму. И, заботясь о здоровье своих подданных, он принял ряд законов, которые ограничили употребление данных напитков. Так, в 1746 году Густав приказал всем гражданам – почитателям чая и кофе, оплачивать огромный налог в казну. Немного позже кофе вообще запретили. Но такой запрет никак не повлиял

Учеными начата работа по установлению цвета волос и глаз Ричарда третьего

Британскими учеными в ближайшее время будет проведено уникальное исследование генома одного из величайших правителей Англии - короля Ричарда третьего. В сути данного исследования заложен принцип сомнения исследователей в действительном цвете волос и глаза короля. По сообщениям на этот счёт доктора исторического направления, ни на одном портрете король не изображен в период жизни правления. Абсолютно все имеющиеся в музеях портреты были написаны художниками того времени после кончины правителя, причем, спустя 45-50 лет

Новый вид динозавра открыт в Юте

Останки динозавра нового вида были обнаружены в штате Юта. Ученые считают, что гигантский хищник с массивным черепом и огромными зубами, которого они прозвали «кровавым королем», приходится «двоюродным дедушкой» тираннозавру-рекс. Новый ящер, длина тела которого достигала почти 7,5 метров, был старше тираннозавра-рекс на 10 миллионов лет. Кости древнего животного были представлены публике в Музее естественной истории Юты в Солт-Лейк-Сити, а сведения об открытии нового вида – в научном издании Plos One.