13/10/2013

Атлантичний океан зникне з Землі через 200 млн років

Амеріканскіе вчені припускають, що виявили докази можливого зникнення Атлантичного океану з нашої планети з огляду на формування в майбутньому нової зони субдукції, як повідомляє науковий журнал Earth.

«Протягом 300-500 мільйонів років суперконтиненти власним рухом формували на Землі океанські басейни, то відкриваючи, то закриваючи самі океани. Згідно з останніми науковими даними, ми зараз живемо в так званій «проміжної епохи» між двома цими геологічними процесами », - Зазначає у публікації Роберт Стем, геолог з Університету Техасу в Далласі (США).

Теперь вчені майже впевнені, що вони знайшли підтвердження початку процесу закриття, а значить ісчезновенія Атлантичного океана біля узбережжя Португалії. За оцінками фахівців, за геологічними мірками там зовсім недавно виникла субдукціонним зона, яка призведе до закриття Атлантичного океану вже через 200 мільйонів років.

Ісследователі допускають при цьому, що несподіване виникнення в регіоні або сейсмічної, або вулканічної активності може викликати зміни в процесі закритія.

Огромный айсбергА68 прекратил свое существование