30/09/2013

Вчені створили бактерії, що виробляють бензин

Ученим з Південної Кореї вперше вдалося створити генетично модифіковані бактерії, які можуть виробляти таку суміш легких вуглеводнів, як бензин. Про це повідомили в міністерстві науки, інформаційно-комунікаційних технологій та наукового прогнозування країни.

«Ефективність нової розробки у виробництві поки ще досить низька, проте суть даних досліджень в отриманні справжнього бензину за допомогою генетіческі модифікованих бактерій. Ми маємо намір продовжити дослідження, щоб підвищити ефективність нашого методу », - розповів професор Лі Сан Про, керівник наукової групи.

Виращенние фахівцями Корейського інституту передової науки і технологій бактерії, поглинаючи глюкозу, здатні виділяти бензин. В експерименті вчені отримали з 1 л розчину з вмістом таких бактерій 580 мг палива.

Методіка, що передбачає отримання палива за допомогою життєдіяльності бактерій, розроблена була в США ще в 2010 році, проте тоді вона дозволяла виробляти лише біодизельне паливо або ж алкан, насичений вуглеводень, один з компонентів нафти і природного газу. Незважаючи на те, що отримане нещодавно паливо також відрізняється деякими властивостями від звичайного бензину, він придатне для застосування.

Подробние відомості про результати досліджень були опубліковані в понеділок в електронній версії журналу Nature.

Замена нефти биотопливом не уменьшит выбросы CO2