01/07/2013

Вчені виявили нове середовище проживання в океані

Колоніі мікробів різних видів були виявлені вченими на фрагментах пластику, які забруднюють води океанів.

Огромное кількість мікробних спільнот дозволило вченим в цілому назвати їх пластісферой.

В роботі, опублікованій в журналі Environmental Science & Technology, дослідники називають пластісферу нової середовищем проживання, що сформувалася в океані. За відкриттям пішов ряд питань, пов'язаних з майбутнім навколишнього середовища, екосістеми океана, а також морських організмів. Зокрема, вчені зацікавилися тим, як поява пластісфери відіб'ється на навколишньому середовищі і конкуренції між мікробами? Які зміни відбудуться в океанічній екосистемі в цілому, і який вплив пластісфера зробить на великих мешканців морського дна?

Виловів мережами та проаналізувавши скупчення пластика, плаваючі на поверхні Атлантичного океану, вчені встановили, що розмір більшості фрагментів становив не більше одного мілліметра.

«Нам цікаво не тільки найменування виявлених мікробів. Для нас важливо зрозуміти, яку функцію в екосистемі вони виконують, як впливають на неї, а також з'ясувати остаточну долю дрібних частинок пластикового сміття в океані », - повідомила Лінда Амарал-Цеттлер. «Чи потрапляють вони на дно? Або ж їх ковтають морські мешканці?, І як частки впливають зсередини на живі організми, якщо вони все ж проковтують »?

Учение припускають, що мікроби, можливо, беруть участь у розкладі пластику, оскільки за допомогою мікроскопа на частинках сміття вони розгледіли дрібні тріщини і западини, які цілком могли бути утворені виявленими мікроорганізмами.

Современные антибиотики усиливают резистентность микробов

Немецкими и британскими исследователями после проведения нескольких исследований было установлено: чем сильнее свойства современных антибиотиков, тем лучше происходит адаптация микробов в организме человека. При приеме в течение долгого времени сильных антибиотиков, организм прекращает вырабатывать защитные функции, а многие виды микробов становятся практически неуязвимыми. Исследователи полагают, что все бактерии обладают особым механизмом, который помогает им адаптироваться в период приема антибиотика.

На Земле построят 3D-печатные прототипы марсианских колоний

В условиях специально оборудованных комплексов астронавты сконструируют трехмерную модель марсианской колонии будущего. С соответствующим заявлением перед журналистами выступил один из руководителей инженерно-технологического проекта, отметив актуальность создаваемой модели. Для создания трехмерных модификаций колониального государства на красной планете эксперты в области космических исследований

На дне Марианской впадины обнаружены "автономные" колонии бактерий

Ученым удалось найти с помощью глубоководного робота, способного осуществлять эксперименты под водой на глубине в десятки километров, колонии "автономных" бактерий, обитающих на самом дне Марианской впадины. Исследователи полагают, что бактерии смогли бы жить в океанах спутников таких планет, как Юпитер и Сатурн, сообщается в статье, опубликованной в издании Nature Geoscience. "Океанические желоба, находящиеся на больших глубинах, продолжают оставаться на карте жизни на Земле последними "белыми пятнами".