13/01/2013

Виявлена ??найбільша структура Всесвіту

Обнаруженное велике скупчення квазарів простягається на 4 мільярди світлових років і в теорії не повинно існувати.

Астрономи відкрили найбільшу структуру у Всесвіті, яка представляє собою групу активних галактичних ядер протяжністю в 4 мільярди світлових років.

Ета структура являє собою Большую групу квазаров (БГК), колекцію надзвичайно яскравих галактичних ядер, в центрі яких знаходяться чорні діри. Дана група настільки велика, що вимагає перегляду поточної космологічної теорії.

"Хоча нам важко усвідомити розміри цієї БГК, ми точно можемо сказати, що це найбільша структура у всьому Всесвіті", - сказав провідний автор дослідження, Роджер Клоуес з університету Центрального Ланкаширу. "Це дуже цікаво, і не в останню чергу тому, що йде врозріз з нашими поточними уявленнями про масштаб Всесвіту".

Квазари - це найяскравіші об'єкти у Всесвіті. Протягом десятиліть астрономам відомо про те, що вони мають тенденцію збиратися у великі групи. Величина деяких з них може досягати 600 мільйонів світлових лет.

Но рекордна група квазарів, відкрита Клоуесом і його командою не має аналогів. Це зібрання з 73 квазарів простягається на 1,6 мільярдів світлових років у більшість напрямків, а в своїй найширшій точці досягає 4 мільярдів світлових років.

Для порівняння, диск Чумацького шляху, нашої рідної галактики, простягається всього на 100 000 світлових років. А відстань від нас до найближчої сусідньої галактики, Андромеди, становить 2,5 мільйона світлових років.

По розрахунками вчених, структури розміром більше 1,2 мільярдів світлових років не повинні існувати вовсе.

Орігінал (на англ. Мовою): Msnbc.msn.com

Intel анонсировала процессоры Xeon E5-2600 v3

Intel официально выпустила ее новое семейство серверных процессоров Xeon E5-2600 v3, ориентированных на дбюжетные серверы и рабочие станции. Новая линейка чипов адаптирована для широкого круга нагрузок и моделей использования; топовые четыре модели процессоров имеют 18 ядер, а также обновленную систему работы с потоками. Анонс новых процессоров прошел на стартовавшем в Сан-Франциско Intel Developer Forum.

Учёные впервые клонировали человеческий эмбрион