15/12/2012

У мережі з'явився ролик з картою Землі через 100 млн років

Профессор геології виклав у мережу відеоролик, в якому показав наочно, якою була Земля багато мільйонів років тому, і які зміни чекають материки в майбутньому.

Рон Блейк з Університету Північної Арізони, розмістив недавно кліп на популярному відеосервісі Youtube, з метою продемонструвати, як розташування і форма земних матеріков змінилися за останні 600 мільйонів років. У ролику також представлені прогнози щодо того, як вони будуть змінюватися протягом наступних ста мільйонів років.

Учений зазначив, що для складання цих палеогеографічних карт йому було потрібно багато років. Він вивчив тисячі наукових публікацій, перш ніж зайнятися, за його словами, головною справою свого життя.

Матерікі нашей планети з плином часу, перебувають у дуже повільно, але постійному русі, то стикаючись, то роз'їжджаючись між собою. Всього за кілька хвилин всі ці процеси дозволяють побачити дані, зібрані дослідником в єдиний відеоролик.

Такім чином, можна дізнатися, що стане з материками в майбутньому, а точніше протягом наступних ста мільйонів років. Найменше змін відбудеться в Євразії - зміняться обриси материка і з'являться нові моря.

NASA показало ураган «Патрисия» из космоса

Космическое агентство NASA показало видео самого сильного урагана в истории юго-восточной части Тихого океана, который достиг побережья Мексики.

Ученые занялись изучением дна черного моря