29/09/2012

Саморобний космічний супутник не долетів до космосу

Девятнадцатілетнему британському студенту Адаму Кедворт вдалося створити саморобний космічний супутник і запустити його в космос. Його апарат зміг піднятися на висоту 33 кілометри і зробити знімки, які не поступаються за якістю фотографіям НАСА. Загальні витрати на цей косміческій полет склали всього 200 фунтів стерлінгів. І хоча саморобний супутник до космосу не долетів, цей проект потрібно визнати успішним.

Учение вважають, що земна атмосфера закінчується на висоті від 100 до 125 кілометрів. Космонавти, які побували на навколоземній орбіті, кажуть, що перші ознаки невагомості з'являються на висоті сто кілометрів. Існують прихильники твердження, що дія земної атмосфери припиняється через 20 мільйонів кілометрів, де перестає діяти земна гравітація.

Брітанскій студент не прагнув запустити свій спутнік так високо і називає своє захоплення незвичайним хобі. Саморобний космічний апарат був оснащений придбаної на аукціоні камерою вартістю 30 фунтів, GPS-трекером та радіопередавачем, за допомогою якого його вдалося виявити після приземлення. Рухової силою апарату стали наповнені гелієм кулі, що підняли його на 33-кілометрову висоту. Там були зроблені найкрасивіші знімки, після чого апарат приземлився в півсотні кілометрів від місця запуска.

Двукратным чемпионом Европы по гонкам на мусорных баках стал немецкий студент