23/08/2012

Червоний дощ пройшов в Індії

Жітелі індійського міста Каннур в штаті Керала стали свідками незвичайного природного явища. На місто раптово налетіли чорні хмари, з яких на землю пролилися дощові краплі насиченого червоного кольору. Причому дощова вода була настільки червоною, що здавалося, що це була кров тварин змішана з водою.

На дорогах утворилися червоні калюжі, а одяг не встигли сховатися від дощу перехожих моментально почервоніла. Вчені взяли проби води на аналіз, однак пояснити нічого не змогли. З'явилися різні теорії походження червоного дощу, тим більше, що цей природний катаклізм трапився в Індії вже не в перший раз. Вперше красний дождь пролився в цьому штаті ще в 2001 році. Другий випадок був зафіксований п'ять років по тому. І ось в середині літа цього року червоний дощ знову змусив говорити про себе.

Пока вченим не вдалося пояснити причинно-наслідкові зв'язки цього природного явища. Фахівці з Університету імені Махатми Ганді припустили, що дощ викликається непізнаними молекулярними композиціями, у яких відсутній ДНК. Є прихильники інопланетного походження дощу, які стверджують, що в червоних краплях на нашу планету прилетіли позаземні форми жізні.

По матеріалами Umerlakorova. ru