18/08/2012

Вчені виявили на дні чорного моря корабель, якому 13 століть

В акваторії Краснодарського краю вченими знайдено найдавніше торгове судно. У Чорному морі Краснодарського краю, знайдені частини торгового корабля, його вік налічує тринадцять століть. Судно знайшли неподалік від берегів Таманського півострова члени Фанагорійська експедиції, вчені вітчизняної академії наук. Дослідники відзначають, що всього в світі нарахувати не більше п'яти таких відмінно збережених примірників.

Спеціалістамі проводилися підводні дослідження однієї з частин грецького затопленого стародавнього міста. Дно і борт корабля були виявлені під шаром мулу, товщина якого півтора метра. Крім цього, були виявлені дві амфори.

По словами дослідників, у судна відмінно збереглися такі деталі з дерева, як рульове весло, нижні частини шпангоутів і кіль. Верхні частини у парусного судна обгорілі, що дозволяє припускати загоряння парусника прямо в цій гавані. Залишків вантажу на кораблі не виявлено.

На дану хвилину ведуться роботи з попередніми обстеженнями і архітектурним обмірами знахідки. Відзначено, що корабель підніматимуть з дна, в майбутньому його зроблять одним з важливих експонатів для музею в Фанагорії - найбільшої давньогрецької колонії території сучасної Россіі.

Корабль-призрак был обнаружен и потоплен береговой охраной США