10/08/2012

Заражені дерева - нове джерело парникових газів

По даними досліджень Єльської школи лісового господарства контамінорованние дерева можуть стати джерелом метану, який впливає на зміни клімату. Вивчені в Єльському лісі 60 дерев, показали, що концентрація метану в них в 80 тисяч разів більше норми. Як правило, кількість метану не перевищує 0,0002% в атмосфері, але дослідники виявили в заражених деревах концентрацію метану в 1,5%.

Руководітель наукової групи Крістофер Кові зауважив, що таке перевищення скупчень метану може стати вогненебезпечним. Тому як накопленіе метана в деревах це звичайне явище для зелених насаджень планети, дослідники впевнені, що знайшли ще одне джерело, провокуючий парниковий еффект.

Подсчети показують, що виділення метану з гектара землі в Єльському лісі рівнозначно 180 літрам відпрацьованого бензину. Виділяється газ утворює близько 20% від обсягу абсорбованого лісом углекіслого газа. Учасник експерименту додав, що екстраполяція результатів досліджень на всі ліси, кількість виплесків метану з контамінованих дерев складе приблизно 10% від обсягу глобальних викидів.

В більшості випадків, це старі і хворі дерева, віком від 80 до100 років. Зовні ці дерева можуть виглядати цілком здоровими, але насправді вони вражені грибком роз'їдаючий їх стовбур, який створює доброчинну середовище для утворення метаногенних мікроорганізмів. Найпоширеніші види дерев виробляють метан це береза, дуб, сосна, а також і червоний клен (широко відомий у Північній Америці). Швидкість утворення метану в 3 рази більше влітку, ніж у холодну пору року. З цього випливає, що підвищена температура прискорює процес утворення метану, сприяючи тим самим збільшенню температури.

Новость підготувала: А. Чіркова

Исследователи считают, что тропический плод поможет в лечении рака

Исследователи QIMR Berghofer Medical Research Institute считают, что семена тропического дерева Blushwood могут быть эффективны в лечении многих видов рака. Австралийские ученые заявили, что первоначальные испытания препарата из тропических плодов оказались эффективны на 70 процентов, в том числе в испытаниях на домашних животных. Так, введение одной инъекции экспериментального препарата EBC-46 привело к быстрому разрушению моделей опухолей человека.

Ученые нашли новое применение углекислому газу