30/05/2012

Тільки однолітки можуть поміняти звички дитини

Заставіть більше рухатися дитини і відірвати від телевізора, звичайно ж, можна, якщо друзі його будуть вести активний спосіб життя, стверджує Сабіна Геселл з Медичної школи при Університеті Вандербільт. Експерименти з 81 дитиною виявив: якщо в групі були фізично активні діти, решта міняли поведінку в 6 разів частіше, почавши стрибати і бігати.

В ході цього проведеного дослідження всіх учасників експерименту просили з собою носити акселерометри, які оцінюють показники активності. На думку експертів, даний підхід спрацює стовідсотково з дітьми від 5 до 12 лет.

Прімечательно: у більш активних дітей було багато друзів. А найменш активні намагалися підлаштуватися під своїх рухливих друзів. Діти в середньому проводили по 30% вільного часу, граючи або бігаючи в рухливих іграх після занять у школі.

Виходіт, достатньо знайти маленьку групу фізично активних дітей, а також впровадити їх у ряди, які віддають перевагу валятися на дивані, щоб через певний час усі школярі вже стрибали і бігали. У перспективі вчені мають намір вирахувати, яке конкретно кількість активних індивідів для цього необходімо.

Российскими космонавтами побит рекорд нахождения в космосе.

Не так давно российскими космонавтами, Олегом Котовым и Сергеем Рязанским был побит рекорд по пребыванию в космическом пространстве на протяжении восьми часов и семи минут. Об этом со ссылкой на официальные данные, сообщили российские средства массовой информации, отметив, что космонавты вышли в пространство в 17:00 по времени Москвы, а закончили свое пребывание к часу ночи. В ходе выхода космонавтами был демонтирован моноблок «Всплеск», который использовался для анализа сейсмологического эффекта энергетических частиц в околоземной сфере