23/03/2012

Величезний фрагмент НЛО виявлений в Сибіру

Металліческій об'єкт розміром з автомобіль марки Volkswagen Beetle був виявлений близько сибірської віддаленій села. Місцеві жителі припускають, що об'єкт нещодавно впав на Землю з космосу, проте представники Російського космічного агентства, вивчивши знахідку, заявили, що вона не має ніякого відношення до космічних технологій.

Об'ект циліндричної форми, що закінчується з одного боку куполом, і вагою приблизно 200 кілограм, був виявлений сибірськими жителями 18 березня в лісі біля станиці Відрадна. Вони помістили "фрагмент НЛО", як назвали його місцеві ЗМІ, в трейлер і привезли у своє село. Потім вони оповістили про знахідку московських фахівців, як зазначає британське видання The Telegraph, і об'єкт був конфіскований для перевірки.

Основиваясь на результати попереднього обстеження, представники Роскосмосу, Російського космічного агентства, відзначили у своєму повідомленні наступне: "Виявлений об'єкт - не має нічого спільного з космічними технологіями. Тим не менш, заключний висновок може бути зроблений тільки після більш докладного дослідження об'єкта експертами ".

Частічно знахідка складається з титану, згідно з відомостями окружних фахівців. Ряд додаткових досліджень показав, що об'єкт не радіоактивний.

Нік Джонсон (Nick Johnson), глава відділу орбітальних уламків НАСА, повідомив, що він володіє недостатньою кількістю інформації про об'єкт для того, щоб зробити достовірні висновки про його походження, проте він схильний стверджувати, що знахідка не є частиною космічного корабля.

"Об'єкт без всяких сумнівів не має ніякого відношення до космічного корабля" - повідомив Джонсон агентству Life's Little Mysteries. "Він також зовсім не схожий на фрагмент машини запуску, який впав з орбіти. Між тим, ми не можемо дати точне визначення об'єкту без наявності додаткових фотографій та інших даних. Наприклад, дата і час падіння об'єкта дуже важливі у вирішенні цього питання, але вони поки відсутні ". Також неясно, чи дійсно об'єкт впав з космічного простору або загубився в лісі при будь-яких інших обстоятельствах.

Орігінал (на англ. мовою): LiveScience