08/06/2011

Японські астронавти будуть вирощувати огірки на МКС

Учітивая галас навколо європейських огірків заражених бактеріями, не дивно, що японські астронавти вирішили скористатися, гм, більш технологічними способами вирощування цієї рослини. Вони створять город прямо на Міжнародній космічній станції.

Сообщается, що Сатоши Фурукава, у середу відправиться на МКС, де проведе шість місяців на орбіті. І вирощування огірків - входить до списку запланованих завдань. Це частина експерименту, метою якого є самозабезпечення космонавтів продуктами зі свого городу, безпосередньо на орбіті.

Еслі експеримент буде вдалим, то космонавти зможуть насолоджуватися в космосі свіжими продуктами. Поки невідомо, чи будуть ці огірки володіти такою ж поживну цінність, як ті, які були вирощені на Землі.

В додаток до огірків, російська космонавт Сергій Волков посадить помідори. Знову-таки - наскільки вони будуть поживні, враховуючи відсутність усіх тих організмів, які мешкають в здоровій грунті і відсутність звичного сонячного світла, поки залишається загадкою.

НАСА повідомляє: "В умовах мікрогравітації, коріння розростаються в сторони, а не вгору і вниз, як це відбувається під впливом гравітаційного поля Землі. У ході цього експерименту, дослідники спробують подолати цю проблему, використовуючи гідротропіческій ефект, коли напрямок росту коренів змінюється під впливом води ".

После дозрівання, огірки будуть заморожені і відправлені на Землю для їх вивчення. Вчені сподіваються, що цей експеримент, навчить нас контролювати напрямок росту коренів, що, за запевненнями НАСА, призведе до "значного просування в галузі сільськогосподарського виробництва на Землі".

Орігінал (на англ. Мовою): Treehugger