18/01/2011

Над грозами виявлена ??антиматерія

На цього тижня вчені заявили про виявлення променів антиматерії над грозами. Даний феномен спостерігається ними вперше.

"Ці сигнали є першим прямим доказом того, що грози створюють промені складаються з частинок антиматерії", - Сказав Майкл Бріггс з Алабамського університету в Хантсвілле.

Лучі антиматерії були зареєстровані за допомогою космічного гамма-телескопа Фермі. Виконуючи роль величезних прискорювачів частинок, шторми випускають земні гамма-променеві спалаху (ГЛВ), а також електрони з високою енергією і позитрони. Вчені дійшли висновку, що більшість ГЛВ створюють пучки частинок і антіматерію.

По їх підрахунками щодня в світі відбувається 500 подібних спалахів.

"Отримані результати просунули нас на крок ближче до розуміння того, як працюють ГЛВ", - сказав Стівен Куммер з Університету Дьюка. "Нам все ще належить з'ясувати, що виділяє ці шторму і яку роль у цьому процесі відіграють блискавки", - додав він.

Бріггс представив своє відкриття на зборах Американського Астрономічного Співтовариства, яке проходило на цьому тижні в Сіетлі. Його стаття буде опублікована в журналі Geophysical Research Letters, який випускає Американський Геофізичний Союз.

Учеными составлена "карта смерти"