21/02/2008

Вода стане чистішою завдяки нанотехнологій

Как повідомляє "International Journal of Nanotechnology", вчені знайшли дешевий і дуже ефективний спосіб фільтрації питної води: крихітні частинки кварцу, покриті спеціальним активним матеріалом, здатні очищати воду від хімічних домішок, бактерій, вірусів та інших небезпечних речовин.

Недавній звіт ЮНЕСКО говорить про те, що щодня у світі помирає понад 6000 чоловік від різного роду інфекцій та отруєнь, викликаних неякісною водою. Основними джерелами забруднення є промислові стоки целюлозної та паперової промисловості, текстильних і кожеперерабативающіх виробництв, сталеливарних заводів і заводів з переробки нафтопродуктів. Особливо страждає населення тих країн, де певні обмеження на викид стічних вод формально існують, але фактично не завжди виконуються.

Пітер Маєвськи (Peter Majewski) і Чу Пінг Чан (Chiu Ping Chan) з науково-дослідного інституту Ian Wark Research Institute при Університеті Південної Австралії (University of South Australia) вирішили застосувати нанотехнології для пошуку нових способів очищення питної води.

Учение з'ясували, що частіци кварца можна покрити нанометровим шаром активної речовини, заснованого на вуглеводні з кремній якорем (фіксатором). Таке покриття формується в результаті хімічного процесу самозбірки, так що, досить просто перемішати інгредієнти, щоб отримати готові активні наночастинки.

Еті активні наночастинки потім випробували в забрудненій воді і з'ясували, що вони здатні чистити воду від біологічних молекул і патогенів, таких як вірус поліомієліту (Polio virus), кишкова паличка (Escherichia coli) і криптоспоридиоз (інфекція, викликана представниками роду Cryptosporidium).

Чтоби отримати чисту воду, досить розмішати наночастинки в забрудненій воді і потім профільтрувати воду, видаливши нанопорошок. Ефект очищення води, за словами вчених, досягається за рахунок електростатичного притягання патогенів до поверхні покритих активним шаром наночастинок.

Возможно, нове відкриття австралійських вчених дозволить не тільки застерегти багато мільйонів людей від заражень і отруєнь брудною водою, а й допоможе значно поліпшити якість фільтрації води, яка в сучасному світі стає все більш і більш важливим елементом. Ви завжди можете скачать новинний інформер і бути в курсі всіх світових новостей.

Орігінал (на англ. Мовою): Eurekalert.org

Летальные болезни, способ определения при помощи ржавчины и песка

Следующим большим прорывом в медицинском диагностировании болезней станет использование мельчайших частиц ржавчины, окиси железа, покрытой кремниевой двуокисью, материалом из которого сформирован песок. Эти магнитные наночастицы, размером

Лаборатории загрязняют воду опасными бактериями

Специалисты из китайского Института здоровья и медицины исследовали 6 рек и обнаружили в них бактериальные ДНК, содержащие искусственные гены устойчивости к антибиотикам. Эти гены используются в генетической инженерии и в биологии в научных целях. Однако безответное применение антибиотиков, как для самолечения, так и на фермах и в больницах привело к тому, что в окружающей среде быстро распространились бактерии, способные противостоять действию противомикробных лекарств. Такие микроорганизмы передают гены устойчивости своим

Сканирование мозга покажет, насколько сильна любовь

Предсказать длительность отношений влюбленных и определить, насколько сильны их чувства теперь стало возможно благодаря сканированию головного мозга. Наблюдения ученых за мозговой деятельностью добровольцев, которые недавно влюбились, позволили им предсказать, останутся ли они вместе спустя три года. Изучив с помощью сканирования деятельность нейронов участников, исследователи смогли установить, достаточно ли прочны чувства даже страстно влюбленных молодых людей, чтобы иметь долгосрочный характер.