01/10/2007

"Серце" космічної обсерваторії Herschel майже готове

К кінця 2007 року намічено завершальний етап збірки обсерваторії дальньої інфрачервоної області спектра Herschel (Європейське Космічне Агентство, ESA). Мета цієї обсерваторії - вивчення формування та еволюції зірок і галактик.

Спутнік Herschel, сконструйований спеціально для вивчення формування галактик і зірок, буде запущений в середині 2008 року разом із супутником Planck, який буде складати карту мікрохвильової активності в космосі для вивчення ранніх стадій формування всесвіту.

Herschel обладнаний найбільшим телескопом небудь запущеним в космос (його діаметр - 3,5 метра). Він дасть вченим більше можливостей вивчати всесвіт у дальньої інфрачервоної області спектру і в суб-міліметровому діапазоні хвильових випромінювань. Вивчаючи світло на такій довжині хвилі, вченим вдасться побачити т.зв. "Холодну" всесвіт. Herschel дозволить отримати небувалі досі зображення, допомагаючи вченим заглянути в далекі ділянки формування зірок, центри галактик і планетарні системи.

Чтоби успішно виконувати свої завдання з виявлення слабкого радіоактівного ізлученія, вихідного від найхолодніших об'єктів космосу, детектори Herschel повинні працювати при дуже низьких температурах. Космічний апарат обладнаний таким чином, щоб охолоджувати детектори майже до температури абсолютного нуля (-273,15 оС): від-271oС до десятих часток градуса вище абсолютного нуля. Досягти цього стало можливо завдяки видатним заслугах європейських вчених і промисловості.

В перебігу наступних декількох місяців буде проводитися остаточна укомплектація космічного апарату вантажним відсіком, кріостата, сервісним модулем, телескопом і сонячними батареями. Після цього буде проведена серія випробувань для того, щоб підготувати апарат до старту в кінці липня 2008 года.

Herschel запустять у космос за допомогою носія Ariane 5 ECA. Разом з ним у космос полетить супутник Planck для вивчення реліктових радіаційних випромінювань - передбачуваних наслідків Великого Вибуху.

Помогаем проекту: Для любителів гострих відчуттів пропонуємо гру для дорослих хлопчиків. Пейнтбол в Підмосков'ї - клуб Топ Ган чекає на Вас. Ви будете довго пам'ятати цей день. Тільки ми розповімо цікаві новини у всіх подробицях. Пейнтбол в Підмосков'ї - клуб Топ Ган чекає Вас.

Астрономы наблюдали рождение галактики