14/12/2013

Щоб знизити глобальну температуру землі вчені хочуть використовувати сіль.

Ученимі з Норвезького, Німецького та Французького університету було зроблено пропозицію про використання з метою зниження глобальної температури земної кори спеціальної атмосферної ін'єкції на основі солі, отриманої з морської води. Створення штучних хмар, з точки зору вчених, буде відбивати сонячне світло, що і зменшить температурний показник.

Солі будуть забиратися безпосередньо з морських глибин за допомогою спеціальних плавучих платформ, розташованих поблизу екваторіальної лінії. Кристалізовані з парів солі будуть підніматися до тропосфері самостійно з природними повітряними потоками.

Группой вчених було створено три комп'ютерних моделі для проведеного експерименту, кожна з яких піддавалася детальному нагляду впродовж п'ятдесяти років. Додатково протягом двадцяти років вченими велися спостереження за зміною клімату. Кінцеве заява стала підтвердженням того, що припинення експериментів стане результатом різкого збільшення температурного режиму на землі, особливо, поблизу Антарктики.

Прикосновения увеличивают температуру тела у женщин

Психологи из Великобританского Сент-Эндрюсского университета выяснили, что всякий физический контакт с человеком вызывает повышение температуры у женщин. Хотелось бы отметить, что мужское касание "подогревает" женщин сильнее. Когда мы сердимся, напуганы или испытываем стресс, то время от времени чувствуем, как к лицу приливает кровь. При помощи тепловизора видно, как от гнева или от страха у кожи человека повышается температура.

Почему Тихий океан продолжает охлаждаться