14/12/2013

На думку вчених, життя на землі почала існувати 3,7 мільярда років тому.

Японскімі геологами, довгий час вивчали микронную структуру і хімічний склад каменя графіт з Гренландской формації, було зроблено заяву про те, що вони мають вік, рівний майже чотирьом мільярдам років. Дослідники вважають, що освіта сталося внаслідок активної популяризації бактерій. Експерт вченої ради Йоко Охтомо вивчила кожен зразок графіту, шляхом попереднього очищення від домішок і твори замірів ізотопу в кожному з допомогою скануючих електронних мікроскопів.

Мінімальний показник важких вуглеців довів те, що на їх формування геологічні процеси впливу не надали. Графітові камені Гренландской формації структуровано нагадали вченим мікроскопічні палички з багатокутними фігурами, що абсолютно не має відношення до абіогенним покладів. За твердженням вчених, перший живий організм міг з'явитися на нашій планеті в архейський період, проте класичної теорії, яка підтверджує його, не існує.

Также японськими вченими було заявлено, що зародження життя має історію, рівну майже 3,5 мільярдам років. Але нещодавно вченими експертами з одного японського університету було доведено факт існування біогенних покладів, які підтвердили появу життєдіяльності з переміщенням позначки на 3,7 мільярдів років. Найближчим часом, вченим належить визначити, якого характеру ці були мікроби, і який вид вони мали.

Китайскими учеными интернет зависимость признана наркотической

В соответствии с исследованиями, проведенными группой китайских ученых на тему воздействия социальных сетей на эмоциональное состояние человека, зависимость к ним может быть приравнена к наркотической опасности. Для составления такого необычного заключения, учеными было принято решение провести простое исследование с привлечением к тому большой группы лиц, возрастом от четырнадцати до двадцати двух лет.

Через 400 тыс. лет восстановлен геном человека

Немецкие научные работники восстановили геном гейдельбергского человека, который проживал 400 тыс. лет тому. Останки были найдены в одной из пещер Испании, которая носит название Сима де лос Уэсос. Непосредственно после восстановления, а также последующей расшифровки его митохондриальной ДНК, оказалось, что гоминид выступает родственником не неандертальцев, а денисовского человека, даже при том, что скелет его чрезвычайно схож непосредственно с этим ископаемым видом людей, который обитал 300 —24 тыс. лет тому назад.

Ученые нашли на севере Германии останки 30-тонного динозавра