12/08/2013

Вчені винайшли пристрій, який дозволить дізнатися дату смерті

Спеціалісти з Великобританії змогли створити пристрій, який може визначати час, що залишився життя людини. За зовнішнім виглядом воно більшою мірою нагадує наручний годинник. Ідея створення подібного роду пристрої належить двом ученим представляють університет Ланкастера. Роботи велися за рахунок державних дотацій і також грошові кошти виділялися з фондів медичних благодійних організацій. Винахід, розроблене британськими професорами, базується на основі використання лазерних технологій. У даному випадку виконується моніторинг стану ендотеліальних клітин організму людини через поверхню шкіри людини. Клітини подібного типу беруть участь у формуванні судин кровоносної системи людини.

Оні багато в чому забезпечують регулювання процесу згортання клітин крові, тонус судин і артеріальний тиск. Крім усього іншого вони володіють унікальною особливістю міняти свою чисельність при необхідності. Розташування даних клітин змінюється згідно існуючих вимог організму людини. Також ендотелій виростає безпосередньо в пошкоджені ділянки різних органів і активізує безпосередньо процес утворення нових капілярів. Таким чином, запускається процес відновлення організму людини навіть після тривалої хвороби. Чим більша кількість клітин утворюється, тим швидше відбувається процес відновлення.

Устройство, яке створене британськими вченими, дозволяє змінити потік даних клітин і на основі аналізу отриманих даних обчислити швидкість старіння людини. Отримані відомості оцінюються за сто бальною шкалою. За сто балів приймається молодий нормально функціонуючий організм, який не вимагає медичного втручання. Згідно з відомостями про активність клітин вчені змогли почати отримувати інформацію про темпи старіння людини. Фахівці відзначають, що буквально через три роки пристрій можна буде використовувати в практичних цілях при роботі медичних установ. Крім усього іншого раніше було встановлено, що клітини ендотелію допомагають вести боротьбу з онкологічними заболеваніямі.

Ученые NASA назвали дату нового всемирного потопа

Согласно проведенному всестороннему анализу, NASA предоставило информацию о перемене климата на Земле. Кроме того была озвучена дата нового всемирного потопа. Как говорят специалисты, скорость таяния ледников уже скоро дойдет до необратимой точки, а именно через 60 лет. Передается, что главным образом под воду уйдут такие города, как Лондон, Амстердам, Токио, проч. Не исключено, что при потопе погибнет немало человек населения. Кроме всего прочего

НАСА зафиксировала «руку Бога»

НАСА засняла в небе при помощи спектроскопического ядерного телескопа Array новое созвездие либо же скопление звезд, которому дали название "Рука Бога". Звезды в действительности смотрятся, как открытая ладонь. С июня 2012г. над Землей дежурит NuStar, который собирает данные о черных дырах, а также иных небесных изменениях. Одним из самых последних снимков оказалась именно "Рука Бога". Это остатки мертвой звезды, которая расположена на расстоянии 17 тыс. свет. лет от Земли.

Викинги предвещают конец света через 100 дней